Anonym bruker Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 Jeg er godt over 30 og har vært i et godt forhold i over 4 år nå. Vi har aldri brukt prevensjon siden jeg ikke ville og følte meg ferdig med P pillen.. (ønsket om barn var der også) i begynnelsen av forholdet hoppet han av og vi tok forhåndsregler. Etterhvert ble han mer klar for familieforøkning... men ingen ting skjedde. Vi opplevde at flere i vennekretsen fikk barn, ble gravide etter en md uten pillen etc.. Jeg gleder meg på deres vegne, men det føles så uretferdig.. Noen ganger føler jeg at dette er "straffen" for å ha vært superfrisk hele livet. Jeg har aldri vært sy, ikke engang hodepine (utenom litt fyllesyke). Alle skal jo liksom ha hatt sitt. I november hadde jeg en undersøkelse av egglederne der de blåste de opp med kontrastveske, sjansene for å bli gravid eter dette vile stige sa legene. Og gravid ble jeg, men det endte dessverre i exu for 3 uker siden , mye indre blødninger og mye vondt etterpå. Hvordan skal jeg være optiminst etter dette? Vi kan og vil ta vare på et barn veldig godt, men kroppen min mislykkes, så til dere medsøstre ikke vent for lenge. Men man må jo ha en mann først da.. Føles litt tungt nå.. Men håper på det beste snart og venter på å få mensen tilbake så vi kan prøve på nytt med en eggleder mindre..
evigoptimist Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 Trist å lese din historie!! Livet er desverre urettferdig..... men, det er likevel mange som har blitt gravide - og fått barn med en eggleder mindre:-))) Har lest at den eksisterende egglederen vil ta over etter den som ble borte, slik at du vil ha eggløsning - og kan bli gravid - hver måned likevel. Har ikke opplevd exu selv, men vært gjennom det å miste flere ganger. Vet derfor litt om alle de vonde tankene i tiden etterpå. Håper du har støtte fra noen rundt deg, hvis ikke er det mange her inne som kan hjelpe deg! Du har lov til å deppe, rase ut og sørge over den du mistet - og at livet føles urettferdig nå!!! )))))))) trøsteklemmer (((((((((((
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 Hei på deg . Trist å lese din historie,men ville bare komme med noen oppmuntrende ord. Har hørt at når en fjerner en skadet eggleder,så optimaliserer man forholdene der nede.En ødelagt eggledder,kan altså gjøre mere skade om den ikke blir fjernet... Håper alt går deres vei fremover,og at du klarer å tenke positivt. Selv om det selvfølgelig kan være behov for å deppe i blandt ! Lykke til ! Hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå