LilleVakreAnna Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 Får alle dere andre som går på pergo MYE mer el-slim og MYE mer el-smerter med pergo?? Jeg er på min første pergo-runde, og har nettopp hatt el, og det var kjempeforskjell! Merka el helt tydelig, før har jeg bare visst det fordi jeg har fått positiv el-test. Har ikke blitt utreda eller noe før denne pp'n og veit ingenting om jeg faktisk har hatt el før, så når jeg nå fikk så tydelige tegn ble jeg plutselig litt optimistisk, men er sikkert bare domt det da...
Gjest Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 Hei Agnes .o) Jeg fikk ikke så innmari mye mer el slim. Eller kan med andre ord, si at jeg ble sikker på at det var el slim, for det har jeg ikke hatt mye mer av tidligere. Har hatt en god del mer el smerter, men ikke i puppene,og det er litt rart! Jeg har hatt skikkelig vondt i ve side, sikkert en uke før el, har trodd det har vært farlig nesten jeg. Hadde jeg ikke gått på pergo, hadde jeg nok gått til legen og undersøkt om det var noe alvorlig galt med meg. Også har jeg fått litt livmor smerter rett etter rundt el. Så nå gjelder det å ikke bygge opp for store forventninger, men det er jo nærmest umulig å ikke tenke rett etter akten....håper vi traff nå....sukk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå