Kvitrebekk Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 Er nå på 3. og siste pergokur i påvente av å komme inn til behandling ved Sykehuset i Porsgrunn. Er det noen som kjenner til noen som har blitt gravide på 3. pergokur? Litt usikker på om jeg tror det kan fungere nå når det ikke har fungert de to forrige gangene... Det skal sies at det da var litt stressende i hverdagen, men vi nå får mulighet til å ta det helt med ro. Noen solskinnshistorier hadde hjulpet :-)
Miss_X_1974 +lillegutt Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 ...jeg ønsker også solskinnshistorier går på 2. Pergokur.......
Gjest Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 Ønsker gjerne å høre noen fine historier jeg og.. Går på min 5 pergokur.. :/
Tomellen 11.07.2010? Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Mulig jeg kan hjelpe litt med en solskinnshistorie. Etter å ha prøvd i 2 år fikk jeg Pergo i høst. Syklusene mine har vært megalange. I går måtte jeg bare ta en test fordi mensen ikke kom, el-testen ble positiv og venninna mi fikk overbevist meg om at det bare var å hoppe i det. Til min store forbauselse ble testen positiv, noe som nok den andre Pergo-kuren min må ta "skylda" for. Jeg har også hatt en stressende hverdag, men ble sykemeldt i februar fordi kroppen nekta mer. Det kan nok også ha hatt sitt å si for at spira satt........ Masse lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå