Gå til innhold

Ranger 4 guttenavn - krise i heimen! - hilsen fødeklar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Isak- Ser for meg en skikkelig sjarmør, en sånn som er alle jenter drøm faktisk;) hehe... Isak ser jeg for meg som en empatisk, humoristisk, omsorgsfull og skjønn gutt. Vanskelig å forklare, men han har liksom alt..! Nydelig navn!!

Storm- Ser for meg en tøffing;) Men på en positiv måte:) En som liker utfordringer og å prøve nye ting... Fint navn! Tøft, sterkt og skjønt på samme tid!

Martin- Ser for meg en helt alminnelig gutt egentlig. Er ingenting spesielt som jeg assosierer med dette navnet. Syns det er et fint navn for så vidt, bare uendelig kjedelig og vanlig..

Bror- Er noe ekkelt ved dette navnet, som jeg ikke helt kan forklare. Men liker det ikke hvertfall.. Ser for meg en litt mystisk og ekkel mann, enda jeg ikke kjenner noen ved det navnet..

Lykke til! :)

Storm - flott navn.

Isak - helt ok

Martin - fint, men mye brukt.

Bror - litt uvant for oss nordmenn enda, men tror det er et navn som kommer mer etterhvert.

Har ingen spsielle assosiasjoner, for kjenner ingen/ vet ikke om noen med det navnet. Bortsett fra Storm da - Hotel cæsar , men det velger jeg å se over, for jeg syns navnet er så flott.

Annonse

1. Storm- Sterkt, tøft, sjeldent navn som er ett av våre favorittnavn som vi vurderer å gi vår baby.

2. Martin- Fint navn, men hvis dere vil ha et litt sjelden og uvanlig navn bør dere ikke ta det.

3. Isak- Liker det ikke. Vet ikke hvorfor, men kanskje siden det var så populært en stund. Tenker litt på en sindig og rolig gutt.

4. Her tenker jeg også på en bror. Og ellers at det er et kjedelig navn.

Annonse

Isak - Synes det er et fint navn. Tenkte på det selv, men fikk røver-jente

Martin- Tenker på en artig gutt på ungdomsskolen :)

Storm - Vet ikke helt.....

Bror- Er klengenavnet til onkelen min.... har gode assosiasjoner til Bror, men ser på det mer som klengenavn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...