Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hjälp! Har aldrig haft problem med mina stora bröst (85 H) men nu när de är mjölkfyllda (har en son på 6 veckor) så är de såååååå tunga att min rygg gör ont, ont ont. :( Bor i NN och här uppe existerar det inte underklädesbutiker med gott utval i stora storlekar, så amme BH har jag köpt på nätet (Mamasita`s Anita med stålbågar). Problemet är att den inte är mycket till stöd och jag har gått tillbaka till vanliga bh men otroligt tungvint. Nån som har tips om amme bh som går att köpa på nätet i min storlek som ger GOTT stöd?

En ting till: dax att börja med träningt igen, och i vanliga fall brukar jag pressa in brösten i en allt för liten sportbh som e så stram så jag knappt får pusta. Detta gör att jag kan springa runt UTAN att brösten gungar i takt..hehe. Vad sker ifall man gör samma sak med mjölkfyllda bröst? Är det risk för att det blir mjölkstockning? Vad gör DU?

Fortsetter under...

Hei!

Bruker JJ cup jeg da.

Vil bare tipse om Bravissimo.co.uk der har de både ammebher og sportsbher i store størrelser. MEN jeg kjøpte ammebher derfra og de var alt for lite støtte i, så jeg gikk over til vanlig bh og fikk det til på et vis. Men hvis du tar en titt der kan det hende de har med bedre støtte i din størrelse siden du er noen cuper mindre enn meg :o)

figleaves.com har også store størrelser. i tillegg vil jeg anbefale de g åsøke på google når det er vanskelig å finne en størrelse.

jeg trener spinning da så ikke så mye slenging der. bruker bare en vanlig bh uten spiler og som gir god støtte. løpe har jeg ikke kunnet gjort på mange år pga en skade

tror nok du risikerer det da ja. blir jo klem på melkekanalene. bruk heller en vanlig bh eller forsøk å finne en treningsbh i riktig størrelse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...