Gå til innhold

Ååhhh... not again!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, må få ut litt steam. Begynner å bli mektig lei av at tanta dukker opp hver måned. Hva er det som feiler meg?? Har ikke tenkt så mye på prøving i det siste, ikke at det hjalp noe da.

Som nicket mitt tilsier har jeg vært prøver 25 pp, går nå inn i min 26. Er så lei. Men har første time på veien mot utredning 3 mai, håper det går greit. Sambo er litt skeptisk til hele sykehusgreiene, han tenker.. "Det går seg til, ikke stress" LETT DET JA. Han har foresten tatt sædprøve, så det er vi ferdig med.

Er det noen som kan fortelle hva som skjer første gang på sykehuset?

Deilig å få ut litt innestengt frustrasjon!!!

Takk til de som orker å høre på klaginga mi :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg orker å høre. Kjenner meg godt igjen, har mest lyst til å gi opp hele greia. Pliktsexen begynner å tære og nedturene for hver negativ test blir hardere og hardere.

Anyway, det første som skjer er at du skal ta blodprøver på to eller tre ulike tidspunkter i syklusen din fo å sjekke om du har eggløsning. Deretter skal du nok skylle egglederne for å se om de er åpne. Etter det blir det nok lapraskopi tenker jeg.

Selv er jeg ferdig med blodprøver og skal skylles i slutten av april. Gruer meg litt til det, men de fleste sier det er som menssmerter.

Lykke til

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...