Gå til innhold

Hjelp - favoritt pupp...


lille gull skal bli storesøste

Anbefalte innlegg

Lille jenta her et par ganger de siste dagene nektet den ene puppen..

Hun spiser den ene tom og nekter å ta den andre, samme pupp hele tiden.. Hva kan dette komme av??? Har ikke vært sånn før :(

Syns også det er oftere nå at hun er fornøyd etter bare en pupp, mens hun tidligere alltid har tatt begge ved hvert måltid.

Hun bare skriker over den ene puppen men roer seg så fort hun får smukken da..

Håper bare hun får i seg nok næring uansett..

Har ikke veid henne på en stund, men skal gjøre det nå etter påsken..

Trenger jeg å bekymre meg over dette, eller er det flere som har det sånn???

Kan legge til at hun er straks fire mndr og blid og fornøyd hele tiden, så tror ikke det er noe galt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun her har også hatt perioder hvios hun nekter å ta venstre....hadde en periode for en månedstid siden og har i dag og i går vært likedan. Nekter å ta den og blir hysterisk sint når jeg prøver. Om natten tar hun den uten problem, da er hun så trøtt at hun ikke gidder protestere. Lurer på om det her er fordi utdrivningsrefleksen er for "sterk", for når hun først spiser av den hoster og harker hun og setter nesten alltid mlken fast i halsen". Får nesten vondt av henne....Men hun legger på seg fint, så jeg er egentlig ikke bekymret. Ta deg en ekstraveiing og få skjekket om din får i seg nok næring så slipper du bekymre deg:) Ellers så får vi bare håpe det går over av seg selv!:)lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt har også en favorittpupp..-men det skyldes at det er mindre melk i venstrepuppen enn i høyre.

 

-så vi er egentlg inne i en litt dårlig sirkel. Blir jo mindre melkeproduksjon, jo mindre puppen blir "brukt" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kan det være at hun er stiv i nakken/ har nedsatt bevegelighet i nakken til ene siden? Det kan være at det er vondt for henne å snu hodet til den siden. Kanskje lurt å få en fysioterapeut, evt. en kiropraktor, til å se på nakken hennes hvis det fortsetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan aldrig tenke meg at det gjør noe,så lenge hun er fornøyd,er alt bra Når tuppa mi får pupp tar hun kun den ene.Tidligere tok hun begge,hun får flaske innimellom,er mett litt lengre da.Har jo ikke oversikt over hvor mye puppen rommer,,,,får bestandig klemt ut mer etter at hun er ferdig også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fullammet tvillingene mine i 6 mnd før de fikk noen annen kost. De tok en pupp hver naturligvis, ingen krise dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...