Gå til innhold

Er dere fortsatt like trøtte??

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en god periode nå, men har begynt å bli skikkelig trøtt igjen.. på dagen altså... men får ikke sove lenge om morgenen.. maks til 7.30.. legger meg rundt 22-23 og sover godt om natten heldigvis..

men er sååå sliten og trøtt på dagen..

flere en meg eller??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8876035-er-dere-fortsatt-like-tr%C3%B8tte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp jeg er kjempe trøtt..sover generelt lite på natten oxo..ligger bare å vrir meg.. blir lite tid til avslappning på dagen oxo siden lillemann på 21 mnd er i fult vigør frem til kl.20.30 på kvelden..men håper på at d blir bedre ettervert:) er i uke 27 nå...

Er fortsatt veldig troett jeg ogsaa. Er i uke 26 naa. Staar opp klokka 7 - og klarer saa vidt aa holde meg vaaken til aa se nyhetene klokka 22. Sover godt, men lett og droemmer mye rart om natten fremdeles. Lillegutt har vaert en del forkjoelet og vaakner om natten, og da er det vanskelig aa sove igjen naar jeg foerst vaakner av en eller anne grunn. Troett paa dagen og ettermiddagen ja - skulle gjerne tatt en dupp paa jobben..... sitter mye i ro - og det hjelper jo ikke akkurat....

Men har faktisk blitt litt bedre og har faatt litt mer energi etter at legen fant ut jeg var blodfattig og jeg begynte med jern-tabletter.

Hos meg er det litt opp og ned... Noen dager er jeg svært så opplagt og andre dager trenger jeg en liten høneblund på ettermiddagen. Denne påska har jeg heldigvis hatt helt fri fra jobb og har ligget og dratt meg til mellom halv 9 og halv 10 om morgenene, selv om jeg våkner tidligere enn det. Deilig å få tid til å slappe av litt! Kjenner at jeg virkelig trengte det... Har litt mer energi nå:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...