Incinta - snart Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 fikk negativ test på IKM-dagen, det er nå 6 dager siden og mensen har forsatt ikke kommet. Kan jeg være gravid eller er det bostkastede penger å kjøpe gravitest? Har hatt en vanlig mens etter prevensjonslutt.. ååå... hjelp meg jenter!
siw*ern Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 hmmm...hva er egentli ikm dagen?? men uansett hadde jeg vært deg så ville jeg nok gått og fått meg en test,....så slepper du og gruble:)
Incinta - snart Skrevet 5. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2007 IKM er dagen jeg forventet mens.... hater denne ventinga...
Tigermor. Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 Fant du EL denne pp da så du er sikker på når IKM var?? Har hatt mens 3 ganger etter pilleslutt i nov og ingen sykluser har vært like lange. de har vært hhv 41,34,38 dager. Pga av varierende sykluslengder bomma vi fullstendig på EL forrige pp, trodde derfor i ei uke at jeg var gravid siden mens "aldri" kom =( Ønsker deg lykke til =)
Thea født feb09. Termin mai11 Skrevet 5. april 2007 #5 Skrevet 5. april 2007 Prøv og ta testen på ny med morgen-urin, da skal testen være veldig presis:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå