Gå til innhold

November: Har dere "glemt" fødselen enda?


Sentralstøvsugeren

Anbefalte innlegg

Jeg tenker ofte på den enda. Hadde en fatastisk flott fødsel, og jeg synes det er sp herlig å kjenne litt på den lykkefølelsen jeg hadde da hun ble lagt opp på magen min........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker ofte på den! Som en fin opplevelse. Gleder meg nesten litt til neste gang også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg å tenker ofte på den. Min var jo så kort at jeg husker den å da=) Men jeg gleder meg til neste gang=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også på den ofte.En fin følelse og kjenne på og tenke tilbake på.Alt gikk så jo fint og ikke hadde jeg noen form for smertelindring,så jeg var 100% med i denne fødselen.Sist var det ikke slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke så mye på den, husker ikke så mye, alt er i en tåke på en måte, satt ikke igjen med noen god følelse etterpå, bare lettelse over at det gikk bra.

 

Men ser frem til å få oppleve det på nytt, men denne gangen uten dramatikk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva skjedde under din fødsel da Mayken og Ina?? Håper du får en greiere fødsel neste gang i alle fall da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jett om. :) Drømmer meg bort støtt og stadig. Det var en så utrolig flott fødsel. Har tenkt fine tanker omden helt siden samme dag som den var ferdig. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida, men husker ikke like godt lenger. men det er stort sett det vonde man glemmer, og husker det gode så det er jo bra :o) Skrev opp min sånn at jeg har det.

Denne gangen fikk vi noen bilder, noe det ble dårlig med sist. Veldig moro å se på! minsten kom med ks så det er sagt...! ser ut som alle de andre har kommet "rette veien". Skulle ønske mi også ikke hadde behøvd nødutgangen, men, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "glemte" den rimelig fort denne gang. Jeg er kronisk syk og alene med en liten som var ekstremt krevende de første 2 mnd. I tillegg så måtte jeg inn og operere i all hast 10 dager etter fødselen. Alt dette gjorde at jeg hadde mer enn nok med å overleve,-dermed forsvant alle tanker om fødselen med en gang :-) Var ikke så lett å nyte noe da nei. Men er uansett veldig glad det er over da jeg har fødselsangst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sig og mini:

Fikk infeksjon og 39 i feber under fødselen.

Ina hadde altfor høy hjerterytme over lenger tid.

Og de måtte til slutt dra henne ut med vakum for det var ikke forsvarlig å vente lenger. (hadde heldigvis klart å presse henne langt nok ned til at vi slapp hastesnitt.)

Hun kom ut helt blå med navlestrengen rundt halsen, og alt var ganske kaotisk og lite organisert. Sambo var livredd for at vi skulle stryke med begge to, i hvertfall Ina.

Men det gikk heldigvis fint, og neste gang går sikkert alt som smurt:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den er ikke glemt.. Blei ikke akuratt noen drømme fødsel, så gruer meg allerede til neste fødsel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan fortsatt ligge å drømme meg bort i fødselen om kveldene:) Hadde en flott fødsel:) Men jeg sliter litt med at jeg ikke husker hvordan jordmora mi så ut. Føler at hun betyr en del for meg:) hehe. Traff henne ikke igjen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...