Gå til innhold

Hjelp - allergisk reaksjov v 3mnd. vaksinen!!!!


mamman til nyttårsbarn

Anbefalte innlegg

Min lille gutt fikk satt vaksinene på tirsdag, umiddelbart fikk han en allergisk reaksjon og vi ble sendt på sykehuset umiddelbart! Helsesøster visste om to andre tilfeller her i kommunen, den ene bebisen sluttet til og med å puste og måtte få adrenalin....

 

Har noen av dere opplevd det? Jeg gruer meg til neste vaksinasjon og vurderer å la være - selv om den settes på sykehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det har jeg aldri hørt om. Heldigvis er det nok veldig sjelden! Skjønner godt at du gruer deg til neste runde.

 

Vi skal ta vaksinen til tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg for å kutte ut prevenar. Har lest en god del om vaksinering og bivirkninger nå. I USA har over 200 barn dødd pga følger av prevenar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske mange millioner barn i USA.... selv om selvfølgelig INGEN skal dø!!!

 

Min lege sa at han absolutt anbefalte vaksinene. Han sa også at han hadde sett hvordan det kunne gå hvis man valgte å ikke vaksinere. Men det er jo selvfølgelig opp til hver enkelt. Jeg har IKKE satt meg veldig inn i dette så jeg kan ikke si noe om f.eks prevenar. Jeg har hele tiden tenkt at jeg skal vaksinere Hanna, har ikke lurt heller før jeg leste her inne. -da ble jeg litt usikker! :-) Men etter samtale med barnelegen velger jeg å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff... Det hørtes ikke noe godt ut...

Valgte å ta vaksinen vi. Angrer selfølgelig ikke på det. Men hadde blitt skremt jeg også hvis noe lignende hadde skjedd her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...