Gå til innhold

Noen andre som er svimle?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er inne i min 7. uke (er 6+4 i dag) og er veldig svimmel. Enkelte ganger føles det som jeg skal svime av. At jeg er kvalm og veldig trøtt i tillegg gjør ikke hverdagen enklere. Andre som har det på samme måten? Syns det er veldig ubehagelig, og ser ikke fram til at påsken blir over og det er tilbake på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp, akkurat sånn ja :-) trøster meg med at det går over. Men du kan jo kanskje trenge ei sykmelding. jeg er nå i uke 9 og er fremdeles svimmel, kvalm og uggen...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har det også slik. Mest truleg er det blodtrykket. I forrige svangerskap var eg kjempesvimmel, og hadde LAVT blodtrykk. Mange er derimot plaga med høgt blodtrykk. Ein kan bli svimmel av begge deler. Drikk masse og ta ein tur og mål blodtrykket. Du kan også ha lav blodprosent. Eller rett og slett ha fått i deg for lite mat, for lite søvn, og er svimmel av den grunn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gså svimmel. Tør nesten ikke reise meg opp fra stolen. Det er skikkelig ubehagelig. Har ikke blitt kvalm, ennå, men det er jo mulig at den kommer da. Er 6+1 i dag. Håper jeg ikke skal gå å svime slik resten av svangerskapet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på den, ja! Er mye svimmel, spesielt om kveldene. Hos meg er det svimmelheten som gjør at jeg blir kvalm. Utrolig ekkelt. Er visst pga. blodtrykksfall. Ikke for å skremme, men i mitt forrige svangerskap ble det bare verre og verre jo lengre på vei jeg ble. Klarte ikke å stå i kø f. eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg føler også at det er rett for jeg besvimer, helst når jeg reiser meg opp eller dusjer, det blir liksom helt hvitt foran øynene og jeg må lene meg inntil noe en stund. jeg er kvalm nesten hele tida, spesielt når jeg prøver å gå i meg noe mat:( men jeg går på skolen og jobben fordet, jeg:) det er vel bare å passe på at man tar det med ro og får i seg nok drikke og mat. jeg har også kjøpt folat tabletter Med jern! synes det hjalp litt, men det er vel kanskje fordi jeg alltid har hatt en smule lavt blodtrykk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...