Gå til innhold

når forsvinne hengemagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 91kg å er 19+1 idag, men har fortsatt hengemage.. når jeg ligge så er magen kjempe nydelige, runde å fine, men når jeg står så syns jeg nesten jeg ser bare feit ut.. men når kan jeg forvente å få fin mage når jeg står å ikke bare ligger? noen som vil vise fram magebilder av seg selv? var 96kg når eg blei gravid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mage begynner å bli litt mer gravid nå, er 22 uke. Jeg kan styre mye med klærne. Kan se tykk ut og jeg kan se litt smågravid ut. Men folk som ikke vet vil nok fortsatt ikke spørre om jeg er gravid ..

Skrevet

Har noen magebilder inne på Ronja80. Mener jeg var 103-4kg når jeg ble gravid, gikk ned til 97 også opp til 110 sånn ca... Jeg ble aldri helt stram under magen, men så sånn fin gravid ut, og ikke bare feit, når jeg var litt over halvveis. Uten klær så syntes det jo før, at jeg var gravid og ikke bare feit =)

Skrevet

syns du hadde kjempe fin mage jeg, kunne ikke se at d hang noe under magen :) jeg vil også ha så stor mage, vente gutt så jeg har en sjangse da..hehe.. var selv oppe i 109kg i sommer, men klarte heldigvis å slanke mg, så da ble jeg endelig gravid :o)

hilsen HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...