Gå til innhold

Hjelp med tester..he he

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen trenger deres synspunkter på dette:

Skulle hatt ikm(hvis syklusen er 28 dager denne gangen også) på onsdag(i går 4.4-07).

Tokk test i går kveld da tr ikke har kommet, hvis jeg la godviljen til kunne jeg se en utydelig strek, men etter en stund var denne streken borte, kikket på testen i dag igjen, en tynn tynn strek(vet dette er for lang tid)

Så tok en ny test med morgenurin i dag tidlig føre jobb, den var enda rarere, den vannrette streken som vises ved negativ var helt klar, men den loddrette streken(nedover) øvers på den var det 4 prikker som dannet på en måte en firkant(så tykk som streken pleier og bli ved positiv) : : <--- sånn på en måte.

Men nederst på den loddrette streken var det ingen ting, men da jeg kom hjem fra jobb og kikket på den ( 9timer senere) var det en tukk flott positivstrek(vet det er for sent)

Men er det mulig med så mye tull når man håper på en spire da..

Ikke tegn til tr ennå heller..hmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter:)

Skrevet

heisann..etter som jeg sjønner så tror jeg den testen er positiv...når den er negativ skal det ikke være antydning til en strek.... når jeg testa sist., så var det en svak svak strek...jeg ble usikker og tok en til.... og den viste det samme...jeg gikk til legen, og jammen meg var jeg gravid:) så streken trenger ikke være tydelig for at den skal være positiv... så lykke til:) krysser fingrene for deg:) jeg skal også snart prøve igjen, skal bare få mensen tilbake, så er det på ann igjen... gleder meg til jeg får en positiv test igjen.. (var nettopp gravid i 5 mnd og mistet min lille skatt)

Skrevet

Hei hei...

Det jeg ikke skjønner hvorfor streken forsvant igjen og hvorfor det ble spor(prikker) på den andre, er altids redd for og håpe for mye..

Får håpe du snart får en liten spire igjen da, og at den blir i mammas mage til mamma vil ha den ut:)

Lykke til du også og takk for svar:)

Skrevet

jeg hadde også en veldig utydelig strek.... måtte vri og vende på den for og se den. og som deg ble den tydeligere etter en stund. jeg tror du er gravid. ta en digiteltest, de forteller deg Gravid\Ikke garvid, slipper og lure. spennende da;)

ønsker deg lykke til

Skrevet

testet i stad... veeldig utydelig strek! så ut som en skygge av en strek. usikker på om jeg hadde ikm i går eller om den kommer om 5-6 dager... så her er det snakk om å smøre seg med tålmodighet ;-) å de symtomene som man har, kan jo like gjerne være premenstruelle symtomer ... en ny ting har kommet inn der da... veldig ømme pupper. jaja... lykke til alle sammen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...