Gå til innhold

har noen av dere opplevd at mannen ikke vil ha hjelp til å få barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skulle begynne på aih men så trakk mannen seg, men det var jo og av flere grunner...men han sier han vil ha barn men at vi ikke trenger hjelp til å få barn akkurat nå... alt er fint med begge to nå og vi har ikke prøvd mer enn1.6 år ca.. men noen so m oplevd det samme? er litt sårt for jeg vil jo ha barn..men kan og vente litt..men hvor lenge har jeg ikke bestemt enda da...kanskje høre litt med han igjen etter sommeren.

god påske så lenge ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er veldig sårt for menn å trenge hjelp til å lage barn.. det har jeg sett på flere kjente og min egen mann også.. han trengte noen månder til å forsone seg på .. han ville ordne det sjøl og sluttet å røyke på dagen og ville fikse alt, men når han hadde fått litt tid på seg så såg han at det var ikke så mye annet å gjøre og nå er vi gravide :)

så bare gi mannen din tid du så skal du se at han kommer til slutt...de trenger nok bare litt mer tid..

Skrevet

Hei maybe soon in hope.

Mener å huske at du er ganske ung.

Hvis det ikke er noe galt med noen av dere, kan jeg kanskje forstå mannen din sin reaksjon.

Jeg tror også det er vanskeligere for menn å spørre om hjelp.

Tenk bare på når vi er ute å kjører bil, og ikke er helt sikre på veien.

( før GPS :) ). Det koster meg ingenting å spørre noen om veien, mens mannen min ( og de kjærester jeg har hatt ) har kviet seg for dette.

Tror de synes dette med sedprøver kan være litt vanskelig i starten, men mannen min har vendt seg til det tror jeg :).

Kanskje dere kan lage en slags avtale. Dersom dere ikke er blitt gravide innen 2 år, så skal han bli med på å få hjelp.

Så kan dere forsøke å fokusere på andre ting de to årene, og hvis det kommer en baby er det jo superdupert..

Lykke til uansett.

Skrevet

kan jeg spørre hva er årsaken til at dere ikke kan få barn?

Skrevet

takk for søte svar jenter. Ja kan jo lage avtale med han, og han sier han vil ha barn en dag men ikke er klar...men tror han ville bli kjempe glad dersom det skjedde. Vi bruker ikke beskyttelse så kan jo håpe..men har aldri gjort det og ikke blitt gravide. Men nå er alt ok med oss så..han har hatt nedsatt kvalitet men nå skal de være bra etter akupunktur og en brokk operasjo ;) lykke tl alle her!! kommer tilbake senere jeg..

ps noen som vet hvor vanskelig det er å få aih igjen?vi hoppet bare av og vet jo ikke om de har strøket oss på riksen eller noe..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...