Gå til innhold

3D/4D ultralyd hos Kvinnedoktoren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare fortelle om en kjempe flott opplevelse vi hadde. Var å tok 3d/4d ultralyd hos Kvinnedoktoren på Nøtterøy(www.kvinnedoktor.no). Legen tok seg god tid til å snakke med oss, gjennomføre ultralyd og virkelig prøve å få best mulig bilder. Lillegutt hadde mest lyst å ligge å kose seg med ansiktet ned i morkaka og navelstrengen og hendene foran ansiktet, men doktoren klarte alikevel å lure frem noen nokså bra bilder. Han hadde satt av en hel time til undersøkelsen, og vi følte oss virkelig ivaretatt.

Denne private klinikken er relativt nyåpnet, men legen har lang erfaring. Ultralyd-apparatet han hadde var også noe av det beste som er på markedet.

Undersøkelsen kostet 800kr og da fikk vi med oss hjem en dvd med bilder og film som de var satt koselig musikk til.

Vil virkelig anbefale dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei jeg var også der. kjempe fornøyd han ga seg ikke hehe vi var der 2 timer... vi fikk bare noen få bilder men det er bilder for livet... fikk se ansiktet til jenta vår ikke rett frem men litt på siden kjempe fornøyd. absolutt vært å reise langt for å komme dit jeg har nemlig ikke sett maken før..

• 2 uker senere...
Skrevet

Så bra at flere har oppdaget eldoradoet jeg tipset om. Kun det beste er bra nok jenter!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...