Gå til innhold

Hvor lenge lar dere babyen ligge for seg selv?


Kristannaa

Anbefalte innlegg

Noen ganger kan Kasper ligge ganske lenge,og bare kikke rundt seg og prate litt.. Lar dere de ligge til de blir lei eller tar dere de opp før?

 

Er veldig deilig når han kan ligge litt for seg selv,men så får jeg litt dårlig samvittighet også da.. Men så lenge de virker fornøyd er det vel helt greit å la de ligge for seg selv?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, lar han ligge til han sier ifra selv.... Hører når han "kjefter" på meg..hihi..:) Deilig å "lære" han at det ikke er farlig å ligge litt alene. Må være fantastisk slitsomt å ha et barn som man må bære rundt på hele tiden altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ligger til han blir lei. Men prøver å prate litt med han innimellom sånn at han holder ut litt lengre. Tror di har godt av å ligge litt alene og aktivisere seg selv litt. Slitsomt å hele tiden være med å leke... Må jo få tid til å gjør andre ting i huset også.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han koser seg under babygymmen, ligger å smiler og babler litt, speiler seg masse, tror nok han har en liten kompis der :D

Prater med han med jevne mellomrom da, er det noe jeg skal ha gjort lar jeg han ligge til han blir lei...

Ikke vanskelig å skjønne når det er... da blir han temmelig høyrøsta og lager skikkelig klagelyd... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...