Can I keep you... Skrevet 5. april 2007 #1 Del Skrevet 5. april 2007 Hei Nå er det virkelig lenge siden jeg har vært inne på sidene. Har du blitt gravid ennå? Jeg har tatt meg en pause fra prøvinga. Sambo fikk kalde føtter pga hba1c'n min. Jeg var ganske frustrert jeg også. Orket ikke tenke på prøving i tillegg til at jeg skulle få bl.s ned igjen. MEN!!! Nå er jeg igang igjen. Har EL rundt 14 april så da er det bare å hoppe i det igjen. Hba1c var for 1 uke siden 7,8 og jeg ligger bra hver dag nå. Startet på Lantus for ca 1 1/2 mnd siden. Det har gjort susen. Har blitt mye mer stabilt etter det. Den eneste ulempen er at jeg ikke merker så godt at jeg har føling lengre. Kan ha 2,5 og like vel tro at jeg ikke har føling. Har måttet bli mer på vakt. Før har jeg jo kjælvi og kaldsvetta når jeg har hatt 3,5. Nå er det påskeferie og livet skal nytes. Synd jeg har tantebesøk, når begge har ferie så har man jo all verdens av tid til å lage barn.... Ha en fin påske Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8874972-trimiex-lenge-siden-sisst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå