Gå til innhold

Var over IKM. Håpet å være gravid og kunne flyttet hit til 1.trim, men hadde sex og nå blør jeg friskt blod men ingen menssmerter. Noen som har opplevd det og er gravid likevel?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

njai....jeg har blød friskt blo en gang etter sex,,men da var jeg 7uker på vei da...men du vet ikke om du er gravid,var det sånt??

er vel muligens mensen du har fått da,,men vet jo aldri...men slutter det ikke er det nok det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Har ikke testet positivt ennå nei, så det kan være mensen. Har ikke vondt og det bruker det være med mensen. Dessuten har det stoppet å blø nå så jeg håper og håper! :-) For mensen tar jo ikke pause når den først kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blødd nesten hver gang jeg har hatt sex i svangerskapet, 23+4 i dag. Slimhinnene blir mer skjøre så det er helt vanlig og ufarlig!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde litt da jeg ventet på mensen min. Hadde sex med kjæresten min et par dager før IKM, og begynte å blø. Trodde det var mensen som kom, men da jeg våknet neste morgen var det ikke mere blod. Noen få dager etterpå testet jeg positiv. Så det er enda håp, spes om det har stoppet nå=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde masse (som ved vanlig mens) da jeg ventet den første gang etter jeg ble gravid og var sikker på det var mensen som kom... igjen.. men neida - etter ett døgn tok det brått slutt og nå er jeg 35 dager unna termin :)

 

Xer fingre for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...