Gå til innhold

Juni: Nå har vi begynt med nattavvenning...


IdaJacobine

Anbefalte innlegg

Jeg ville ikke, men mannen vil! Og alle! av familie og venner støtter ham, enigheten er rungende. Siden jeg innerst inne kanskje synes det er litt slitsomt å våkne en gang i timen slik det har utviklet seg, skal han få en sjanse til å gjenerobre ektesengen. Men han får gjøre det selv!

Stakkars, stakkars Lille-vill som ikke får leve i intravenøs symbiose med meg til hun selv er klar for å sove hele natten. Vi har samsovet siden det øyeblikket hun var ute av magen og har aldri vært borte fra hverandre mer enn et par timer i slengen. Jeg er sikker på at hun får sår i sjelen! ;-)

 

Nå har hun altså tilbrakt sin første natt i egen seng på eget rom og det gikk irriterende nok overraskende bra. Hun sovnet igjen av seg selv uten noe styr noen ganger i natt (jeg lå og lyttet til hvert minste pust) bortsett fra en gang. Da var hun helt hysterisk og ropte på "mamman" enda pappaen ga henne vann, snakket m henne, bar henne rundt for å se på månen etc, etc. Mamman selv satt i sengen og gråt litt helt til mannen min ga seg og kom inn, proklamerte at barnet var mammadalt og at hun måtte få litt melk. Lille-vill ble kjempeglad for å se meg (gjensidig) og vi ordnet litt melk og ble enige om at dette greide vi vel egentlig. Barnet lot seg deretter legge på rommet sitt igjen og sov hele natten.

 

Må vel egentlig innrømme at det gikk bedre enn jeg trodde og at jeg hadde glemt hvor deilig det var å sove i flere stillinger enn to og å elske sammen når man ikke får sove.

 

:-)

 

Kanskje jeg håper litt at vi greier å sove på hver våre rom natta lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe... Irriterende når dem har rett, disse mennene !!!

 

Men så godt det er å sove alene så tenker jeg det var greit alikevel. Er merkelig hvordan man underveis ikke merker at man savner å sove i flere stillinger eller kose seg med mannen, men når man igjen får muligheten så går det ikke lange tiden før man helst ser at babyen holder seg i sin egen seng :)

 

Lykke til videre, får håpe det blir på hver deres rom da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...