Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen! Er det noen som har vært i Haugesund og tatt prøverør her? Jeg bar lurer litt på hvordan det fungerer. Vi skal opp dit til sjekk og samtale den 19 april. Hvor fort går man i gang med medisinene etterpå? Styrer medisinene syklusen? Jeg har ikke noen fast syklus. Ca hvor lang tid kan det ta før man blir gravid? Kan man forresten sette inn to egg første gang? Mye spørsmål her, men jeg er bare så spent!!! :) Har ventet i tre år på dette...

Fortsetter under...

vi var gjennom forsøk i haugesund nå nettopp har akkurat testet positivt :) dette var vårt første forsøk :)

må bare begynne med en ting... Gled deg !! De er sååå snille å greie alle sammen der...

Sånn joda du kan begynne med en gang eg begynte tre dager etter forsamtalen :) var heldig siden eg var på riktig plass i turnusen.. begynte med spray på syklus dag 20 og etter det går alt i ett..

vi fikk sette inn 2 egg på grunn av at de hadde delt seg sent, men til vanlig setter de kun inn 1 egg med mindre du har høy alder.. det er iallefall slik jeg har forstått det..det skal være like stor sjans med et egg som med to så lenge egget er av god kvalitet...

gratulerer så mye med positivt resultat!!! Alltid kjekt å høre at folk lykkes :) det var godt å høre at de er greie der oppe. Gleder meg veldig til å komme i gang!!Tror jeg skal ha gode sjanser for å klare det. Er snart 24 og vet jeg har egg, så oddsene er på våres side tror jeg!! Lykke til videre med den lille spiren i magen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...