Gå til innhold

Utrolig lei...

måken og vesla

Anbefalte innlegg

Holdt på å tørne helt i dag, men fikk mast/sutret meg til en ekstra sjekk på Ullevål.

Nå vet jeg i det minste at ungen fortsatt har det supert (jeg er nok for god til å ruge), og at jeg blir satt i gang på søndag, med mindre det er helt kaos på sykehuset, da blir det mandag.

Jeg har det ikke supert lenger, men får prøve å lete fram tålmodighetssalven min igjen. Klarer ikke å la være å bli litt oppspilt når jeg får kynnere, begynner å tenke, kanskje, kanskje, hvis dette blir litt vondere så...Og så bare dabber det av igjen...

Fortsetter under...

Skjønner at du er lei, ikke noe moro det :-/

Hadde jeg skulle gjort det hele igjen så hadde jeg ladet opp litt mer til fødselen (men den kom jo litt brått på da) og bare forberedt meg mentalt på den styrkeprøven som kroppen skal igjennom, og ikke minst den første tiden etterpå. Det er sikkert ikke det du vil høre - igjen - men det du skal igjennom er så mye og stort og krevende at man aner ikke før man sitter midt i det. Jeg skal ikke si "nyt den siste tiden" fordi du er laaangt forbi det, men håper du klarer å slappe av litt og sove godt frem til søndag. Klem til deg :-)

Uff, jeg hadde håpet å ikke se deg her inne nå.... Jeg sender deg masse sympatiklemmer, du har nå den nye rekorden, selv om det ikke er så stort i seg selv. Godt du fikk komme til ullevål til en sjekk, man får så mange rare tanker når man går der på overtid. Jeg håper inderlig at det snart skjer noe med deg, sender ihvertfall masse, masse fødestøv. Håper fødselen starter av seg selv i kveld!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du har vært veldig positiv og tålmodig, så jeg syns du har lov til å være litt lei nå.....

Klem

Endelig en spire i magen og Benedicte

Hei Måken:)

Jeg synes du har vært superflink og vært tålmodig så lenge jeg, så nå har du all rett til å begynne å bli lei. Bra at du fikk en ekstra sjekk. Håper du klarer å slappe litt av og kost deg litt i påsken. Nå har du jo mandagen som absolutt siste dag, og det kan jo være at knøttet har lyst til å komme ut og ferie påske med dere før mandag:)

Jeg er ikke kjent for å ha mye tålmodighet og fødestøvet mitt har sikkert tørket ut nå, men jeg sender deg mange varme tanker.

Annonse

Hei.

Ja jeg forstår at du ikke synes det er noe gøy å vente lenger. Nå krysser jeg alt jeg har (til og med håret) og håper noe skjer snart for dere.

Få mannen din til å gi deg litt massasje og lei en god film. Prøv å slappe av og kose deg litt den siste tiden. Selv om det er sikkert ikke det du tenker på akkurat nå.

Jezg vet jo ikke hvordan det er å vente, men kan tenke meg at det er slitsomt ja.

Kos og klem

Det skjer fortsatt ingenting...

Og nå prøver jeg å innstille meg på at det blir igangsetting på søndag eller mandag. Da skjer det i alle fall noe. Heldigvis var det en veldig hyggelig lege der da vi var på sykehuset på onsdag, og han skulle jobbe på søndag også.

Jeg har jo nå prøvd å lade opp til fødsel og tiden etterpå i snart 5 uker, men ble litt lei...Så nå er det korte turer ut, skjønnlitteratur, video, spill og god mat som gjelder. Har heldigvis en snill og tålmodig mann, som "lufter meg" og sørger for godt humør og en del underholdning.

Hei!

Har et lite tips til underholdning! - Jeg og mannen min holdt på å dø av latter når vi prøvde det.. Etter tips fra hans datter:

Sett dere under spisebordet og lag en hytte av tepper. Under der kan dere spise sjokolade eller annet dere synes er godt: Rett og slett en picknik. - Kanskje til og med unne deg et glass vin om du tørr.

Det blir ganske komisk bare å komme seg inn under bordet med den store magen...

Dette er prøvd selv, både alene og med mannen min, og jeg har hatt like mye gøy med selskap og uten.

Unner deg en nært forestående fødsel! Det har du fortjent!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...