Labbetøs Skrevet 5. april 2007 #1 Del Skrevet 5. april 2007 Lillesnuppa mi vil ikke sove skikkelig dersom hun ikke tulles inn i et teppe slik at hun ligger trangt. Nå har jeg prøvd to netter på rad å bare legge henne under dyna si i lettbagen (som er ganske liten). Hun nekter å sove. Når jeg legger henne for kvelden sover hun en time eller to, og så våkner hun. Gir henne da mat og legger henne ned igjen. Hun sovner på puppen, men vokner så snart jeg legger henne ned. Prøver å ikke ta henne opp, men da hun hadde ligget halvvåken og gryntet (gråter ikke) og sprellet noe helt forferdelig mye i fem timer (hadde i tillegg tre måltider iløpet av de fem timene) gav jeg opp. Da pakket jeg henne inn i teppet, og hun sovnet umiddelbart. Ugh. Fatter ikke at det teppet skal være så viktig. Til nå (hun er tolv uker) har vi surret henne stramt inn i et teppe, og hun sover da helt fint. Vi legger henne kl 20.30, og da sover hun mellom fem og åtte timer før første måltid. Videre sover hun tre-fire timer før nytt måltid. Totalt sover hun 12-13 timer før hun syns det er morgen. Uten teppet er det bare tull. Problemet er at hun har begyndt å bli så sterk at hun surrer løst teppet selv (vi har det jo ikke kjempestramt), så jeg må stramme det hele tiden. Slitsomt det. Er det bare min jente som er slik? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8873679-er-det-bare-min-som-ikke-vil-sove-l%C3%B8s-litt-langt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå