Gå til innhold

Noen som har blitt gravide på angrepillen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg fatter nemlig ikke hvordan jeg kan ha blitt gravid, må være angrepillen som har sviktet.

Jeg skulle begynne på p-staven og ventet på time til legen.

Lystene var litt for store for meg og sambo, og det endte med at jeg tok angrepillen dagen etter. Samme skjedde et par dager etter og jeg tok angrepillen på nytt men etter omkring 50 timer. Kan det være denne som har sviktet?

Jeg greier ikke glede meg over barnet enda, jeg er inn i uke 12. Har en liten sønn på 16 mnd, og jeg har søkt på skole til høsten. Har ikke rett på fødselspenger, fatter ikke hvordan dette skal gå. Jeg vet ikke om jeg er klar for nr 2.

(Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid).

 

Jeg aner ikke hvor langt jeg er kommet, jeg har regnet utfra siste mens, men jeg fatter ikke når jeg kan ha blitt gravid. Og nå er det påske så jeg kommer meg ikke til legen før tirsdag.

 

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner du er litt fortvilet, sånn kan det være når man oppdager at man er uplanlagt gravid. Jeg kan ikke forstå annet enn at angrepillen har sviktet... Men det er veldig rart som du sier, for den skal faktisk kunne virke opp mot 5 døgn ( 72timer står det på pakken, men forskning viser opp mot 5 døgn) Så må du ikke planlegge altfor mye, økonomisk sett så kan du komme ut av det ganske bra. Du har jo kontantstøtte for en, og barnetrygd får du for 2, da er du oppe i over 5000 kr, så kan du f.eks dele opp engangsstødnaden i 8 måneder(tidskonto) da får du jo 4200 kr, da har du plutselig 9000 kr :) Og du kan jo gå på skolen men ta permisjon, da får du jo fødselstipend fra lånekassen, hvis du har vært student de siste 6 månedene vel og merke :) Da kan du ha omkring 15000 mnd!Det ordner seg!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...