Gå til innhold

Kinesiske kart på barnimagen og babyverden viser forskjellig

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stemte ikke på meg, sist gang stod det jente på bim sin kalender - jeg fikk gutt. Samme på babyverden.

Skal bli jente nå også iflg kalenderene.

På chinagold.com skulle det bli jente sist gang, men nå sier den gutt.

blir spennende å se :o)

Annonse

Jeg er helt lamslått jeg, over at dere, intelligente mennesker kan sitte og undres over et sånt kart! En ting er å sjekke for moro skyld, men å begynne å diskutere hvem som er mest til å stole på og greier. Nei guri, det blir for dumt...Ser dere ikke det selv da? Det er jo sæden til mennene deres som bestemmer kjønnet hver gang, og de små krypene bryr seg vel katta om et tåpellig kart laget for mange hundre år siden :o)))Nå kommer jeg sikkert til å få mye kjeft her.. Så bare fyr løs først som sist...

• 2 uker senere...

Det er mange ulike måter å teste kjønn på barnet man venter, men alle vet jo at ingenting er sikkert før ungen er ute! Men det er jo litt gøy da. Skjønner ikke at noen kan hisse seg opp over det!

På meg viser de to stedene forskjellig... men så stemmer nok begge to for jeg skal ha tvillinger ;)

Lykke til alle sammen!

Annonse

Tror ikke det er mange som tar de kartene seriøst, er bare moro å sammenligne.

Dersom man ikke får greie på kjønn på ul så blir alt annet bare gjetting uansett?! Men det er det som er så moro med denne siden, ihvertfall hvis man er nysgjerrig på kjønn og synes det er moro å gjette :o)

Dersom folk bare har negative ting å si,så syns jeg egentli att de kan gjøre noe annet enn å legge det inn på denne siden. La oss som syns dette er spennende få si noe heller.

Forresten så venter jeg jente i følge ultralyd,gutt i følge bim sitt kinesiske kart, jente i følke babyverden sitt kart og følelsen sier gutt,så jeg er spent jeg:-)

ja, vi får håpe at ett av kartene har rett da;)

neida, dere skal få holde på, dere som syns det er så "spennende".

men at noen syns det er litt rart at dere holder på sånn, må dere jo tåle.

(dessuten står det øverst på siden, "vi lar diskusjonen gå".)

Til alle dere som synes dette er teit.

Vis respekt for de som ikke tror det samme som dere.

Selv vil jeg si at jeg ikke vet om dette stemmer, og er nyskjerrig på dette. Men de som velger og tro på det må jeg bare respektere for det.

og dere som syns dette er tull må få lov til det uten å bli kalt for uinteligente!

Til de siste anonyme...

Forresten modig å kalle seg anonym, da kan dere ikke stå for det dere sier en gang...

Jeg blir helt satt ut jeg. At det går an å henge seg slik opp i noe som dere tilsynelatende driter i. Hvis dere hadde brydd dere så lite om dette kartet hadde dere vel ikke brukt så mye tid på det her. Det er da vel uansett samme for dere hva andre tror. De fleste vet jo at man ikke vet kjønnet 100% sikkert foruten fostervannsprøve. Men det jo gøy å få en pekepin i gjettinga. Blir jo gjetting likevel...

Kanskje dere skal hetse alle kjerringråd også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...