Gå til innhold

Hva skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må få meg ei stelleveske. Hadde ei baby bjørn, harde sider sist. Den likte jeg ikke, fikk jo nesten ingenting med meg. :) og det var ikke stellemadrass med. Litt upraktisk innimellom...

Så hva anbefales? Og hvorfor akkurat den? trenger litt tips og råd om hva som er greie stellevesker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har SkipHop dash stelleveske som jeg kjøpte fra www.froskihagen.no. Den er jeg veldig fornøyd med for den har mange rom og stelleunderlag. Den er lett å åpne og lukke med bare en hånd og har god plass. Den kan klipses på alle typer vogner.

Hadde en simo-veske først men den gikk det jo ikke an å finne noe i, alt ble bare rot i den.

Skrevet

Jeg lurer litt på det samme, har sett på en i OTH som virker ganske ok, men er litt usikker...er jo ganske dyr, så er greit å få kvalitet for pengene. Og ikke minst at den er praktisk, ettersom en skal bruke den ganske lenge...Noen som har erfaring med OTH?

Skrevet

Dytter. Ingen flere synspunkter?

Skrevet

Skiphop kjempe enkel og henge på vognen samt den er veldig god å bære..Har jeg bestilt på kiwi-kid.com den som er ny-07 stripetet... fikk den etter to uker og kostet bare $50 mye billigere enn her i norge/sverige

Skrevet

gikk inn og sjekket sida, kjøpte du også ekstra oppheng til vogna, eller følger det med i veska?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...