Gå til innhold

Noen med gode råd til meg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg las et innlegg og synes det minnet om noen jeg kjente. Og jeg søkte da på nicket og fikk om mange private innlegg. Søkte på nicket i et annet chatte forum også. Jeg las selvfølgelig alt. Og det jeg fann ut skulle jeg nå ønske at jeg ikke visste.

 

Får nå vet jeg at hun til og med hadde tatt behandling for å bli gravid. Og jeg vet at partner ikke ønsket flere barn nå. Så jeg har et dilemma skal jeg si det eller ikke? Når hun er gravid betyr det svært mye ekstraarbeid for alle rundt henne.

 

Det er så mye annet også. Har tidligere hatt mistanke om at ho sliter med angst. Men det er bare så mye mørkere og skal jeg si sprøere en jeg trodde. Og angsten hennes blir uttalt gjennom barna. Hver gang de ikke sover eller er urolige så er det "usynlige krefter" sin feil. Og disse kreftene snakker ho med barna om, men tror igjen ikke at partner vet det. Hadde det vært bare det første vil jeg ikke sagt noe. Men jeg tror virkelig ho trenger prof hjelp.

 

Gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er ei du kjenner veldig godt, så ville jeg vel kanskje ha tatt en prat med vedkommende og "fisket litt" om hvordan hun egentlig har det. Det er jo veldig ille om barna blir utsatt for den type oppførsel fra mamman sin.

Samtidig må man jo trå veldig varsomt, særlig siden det ikke er sikkert det er hun du kjenner som har skrevet dette.

Ingen lett situasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har lyst til å prate med henne om det du har funnet ut kan du jo fortelle at du er her på dib og at du har lest endel innlegg som du syntes kunne ligne på henne. Trenger jo ikke si at du har lest alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...