Gå til innhold

Mai: 6 skritt


tomat15

Anbefalte innlegg

Må bare fortelle at sønnen min gikk uten å holde seg i dag. Slapp det han holdt i og gikk til meg som satt på gulvet. Jeg drev å samlet sammen noen leker og hadde ikke lokket han eller noe. Han bare kom. Dette er kjempe gøy. Lurer på hva som skjer videre nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Det må være bra artig :-) Nå blir det sikkert mye gåing framover. Regner med både du og han er stolte. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er kjempe stolte ja. Har vært på påskeferie og han har blitt så tøff. Nå går han mer enn han krabber. Det eneste er at han ikke greier å reise seg rett fra gulvet alene enda, men må dra seg opp etter noe. Er så gøy å se hva han kan og hvor stolt han er.

Hvordan er det med andre mai barn? Er det flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, de er så søte når de kommer stabbende. Sønnen min har gått noen få skritt om gangen i noen uker men de siste dagene har det tatt helt av og han går og går og går:-)Uutrolig moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han her går ikke alene ennå. Men han har gått ei god stund når han har hatt et par hender å holde i. De siste par ukene har det stort sett vært nok om han har kunnet holde i ei hånd. Venter spent på at han skal slippe seg. Blir vel en stor dag for både han og oss forledre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla mi går og går og går. Blir tøffere for hver dag nå, og kommer stabbende over gulvet! Det er så artig! Men hjelp - hvor har tida blitt av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...