Gå til innhold

Flergangsfødende her?

Anbefalte innlegg

jeg har en datter på 4.5 år som jeg fikk 3 dager før termin. Fødselen tok totalt 14 timer.vannet gikk halv 5 om natta, riene begynte kl 14.15.. og 19.10 om kvelden var hu ute. så va en enkel å grei fødsel=)

kanj eg regne me det vil gå like enkelt denne gangen? vet ikke hvorfor, men har helt panikk for å føde...

siden jeg fødte 3 dager før termin sist, kansje det er mulig jeg gjør det denne gangen og?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8871230-flergangsf%C3%B8dende-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min første fødsel startet 15 dager før termin, og tok ca 5 timer.

Andre gang fødte jeg 20 dager før termin, og fødselen tok 35 minutter!! (Uplanlagt hjemmefødsel)

Begge gangene startet det med at vannet gikk...hadde ingen tegn på forhånd.

Jeg fødte 9 dager etter termin sist gang, å fødselen varte 26 timer.. satser på at det ikke går like lang tid denne gangen, håper også jeg får litt før!! begynner å bli temmelig lei nå..

særlig siden sambo er i nordsjøen også, ganske slitsomt å gå hjemme med en tre åring nå på slutten synes jeg..

SIst fikk jeg ei uke over termin, og denne gangen fikk jeg 8 dager før, ble litt overrasket da :)

Sist fødsel tok ca 6 timer og denne tok under tre timer, så det gikk mye fortere denne gangen..

Jeg hadde panikk for å føde for jeg synes det var helt grusomt sist, da tok det lenger tid,men da hadde jeg ri på ri, så jeg fikk ikke slappet av, denne gangen hadde jeg pause mellom riene, og jeg fikk dermed mye mer kontroll og jeg fikk en helt annen opplevelse av det denne gangen, det var jo drit vondt under press riene,men en mye bedre fødsel..

Sist så hadde jeg 45 min med press rier,mens denne gangen 25 min, så det hjalp jo..

Lykke til, det går mye bedre denne gangen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...