Gå til innhold

Hva gjør dere om morgenen?


pingu-72

Anbefalte innlegg

Lillegutt våkner stort sett 7-7.30 uansett når han fikk mat sist (ofte kl 5). Etter dette mater og sover vi sammen i min seng for å få ham til å sove så lenge som mulig. Hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begge gutta og gubben (;) sover lengre enn meg, så da sitter jeg her med en kopp varm te og nyter stillheten:) Koser meg med frokosten:) Snart er det fult kjør så godt å ta vare på denne stunden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukas sover till 7-8 da han får mat! etter det bruker jeg førsøka få honom till å sove igen men det tar ju sin tid, å det er ikke alltid jeg er så tålmodig!! Nå ligger gogutt på leketeppet å har ett samtale med lekerna sine.. Jag har tatt mig en kaffe å bara koppler av ett tag få jeg ska fortsetta med vårstædningen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å ta mini opp i sengen til meg og kose-amme han litt hvis han er urolig rundt 5-6 (ganske vanlig) slik at han ikke skal vekke storesøster for tidlig.

Så blir vi liggende og småslumre sammen til hun kommer tassende en gang mellom 7 og 7.30.

Hun kan innimellom la seg overtale til å krype under dyna og ligge stille sammen med oss en liten stund, men som regel har hun maur i rompa og vil stå opp ganske fort.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det samme som Bratsj- må også ta opp Mira i sengen ved 05-tiden, hvis ikke hadde det nok vært "morran" på den tiden. Da sovner hun som regel, og vi står så 9 av 10 dager opp 0630. zzzzz...

Steller henne, gir mat. Så ligger hun i babygymmen og leker, mens jeg pumper og "leker med" henne samtidig, koker flasker og kler på meg.

Etter det er det gjerne tid for en blund på en halvtime-time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa våkner ofte i 6-7tida, spiser litt da og sover videre, i egen seng, til ca 9. Da står vi opp. Noen ganger, hvis hun sover til 7-7.30 er hun så våken at hun ikke legger seg ned etter amming, så da står vi opp. Helt greit for meg det, da har hun sovet nesten 12 timer, så det er vel bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun våkner for dagen i 7-tida...ikke så rart, for hun legger seg klokka 19.00 da... Da går vi på badet...Jeg steller henne (ny bleie, kler på, vasker osv), så sitter hun i vippestolen å ser på meg mens jeg dusjer og steller meg...Så tar hun en kort liten "frokostdupp" i vogna, mens jeg spiser, drikker kaffe, og ser på tv...deiiilig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...