.Julie87ogKevinGullet. Skrevet 5. april 2007 #1 Del Skrevet 5. april 2007 må bare få blåst ut litt frustrasjon her! Er så kjempe drittLEI av at folk alltid skal spørre om det samme spm'et om og om igjenn, dag for dag, "har du enda ikke hørt noe fra faren?" HVA er det de IKKE forstår når jeg sier "NEI, han stakk fra oss, sa klart og tydelig at han ikke ville ha nå med dette å gjøre, og siden den dagen har han ikke gitt lyd fra seg. Han VIL klart og tydeliig ikke HA noe med oss å gjøre" Og i tillegg til dette så har han oppført seg komplett idiot og kommet med så mange styggheter og usakligheter, sagt og gjort så utrolig mye kvalmt og EKKELT, at det er rett og slett umenneskelig, for ikke å nevne _usmakelig_ ! Og dette her er de faste spørrerne meget klar åver, men de spør like ofte om det likevell, "har du hørt fra han? stakkars babyen." joTAKK du, jeg har hørt den før. De tror kanskje det er bare bare å ikke ha kontakt med barnefaren, men det er det jo så langt derifra! Sitter inne med et så stort hat og sinne ovenfor både han og familien hans, at det sliter skikkelig å prate om dem! og for å høres litt "ego" ut, så håper jeg at de bare hålder seg unna også, for når man først har klart å vist seg så forbanna egoistisk, ekkel, og umenneskeligt jævlig!! så har du f*** meg ikke rett på å legge hånd på det lille uskyldige nydelige barnet. De gnur det ofte inn "tenk på økonomien, tenk på barnet, det er faktisk bedre om dere fikser dette og står sammen om situasjonen." GLEM for all del ikke at det var ikke jeg som stakk, det var HAN. Hva kan jeg gjøre? Tvinge dritten til å være med oss? Ikke F***. for det er han så absolutt ikke verdt!! Dette for meg, er ikke en situasjon jeg skal komme meg gjennom, det er meg og barnet mitt, han klarer ikke å ødelegge dette for meg uansett hva han og familien hans sier og gjør. Dette for meg er ikke en for j**** situasjon jeg MÅ ha støtte fra akkurat DEM for å "klare meg gjennom", tvært imot, jeg har masse støtte fra folk som virkelig bryr seg og virkelig er glade i meg og BabyeN min, og det er det det hele handler om. Å kunne gi ekte kjærlighet, kan du ikke det fortjener du heller ikke å få det sellv heller. Greit nok at det ikke alltid er like lett for utenforstående og forstå min situasjon, men såppass mye bør ALLE klare å forstå, at dette her er ikke en barebare sak for meg heller, men så lenge jeg selv ikke klistrer meg oppi den "dumme" situasjonen med barnefar, så behøver ikke de og gjøre det heller, det er faktisk noe som kalles for privatliv. Jeg har det jeg trenger, kjærlighet og støtte fra alle ekte venner og familiemedlemmer får jeg og dette barnet er det BESTE som kunne skjedd meg! Så for meg er ikke dette en dum situasjon i det heletatt! og mens jeg er igang her med dagens utblåsning, kan jeg bare nevne de som slenger utav seg usakligheter som "hvorfor tok du ikke abort når du må ende opp som aleneforsørger?" Folk kan faktisk bli forlatt laangt uti svangerskapet, og hvorfor skal en egostisk jævla mann få ødelegge det uskyldige som ligger i magen din? Nå har vel og merke ingen kommet med en slik komentar til meg noen gang, men ser på debatter her inne at enkelte får det spm'et samt mange andre dumme.! Har sikkert skrevet litt hulter til bulter nå, men det er slik det går rundt i hodet når frustrasjonen kommer til ! Beklager sytinga, men det måtte ut!! PåskeKlem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8871019-spm-ang-barnets-far-laangt/
Singelmamma og banden Skrevet 5. april 2007 #2 Del Skrevet 5. april 2007 Sender en trøsteklem, og jeg skal garantert ikke stille et eneste spm ang "han du vet", for det er han ikke verdt ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8871019-spm-ang-barnets-far-laangt/#findComment-8871254
Gjest anouschka with Love Skrevet 6. april 2007 #3 Del Skrevet 6. april 2007 Hei på deg Julie87! jeg vet hvordan det er! Finnes folk rundt meg også som elsker å suge ut all negativitet i enhver situasjon. Det er særlig de som lever i typiske A4 -liv. Fin fasade... Bak ryggen så er de sammen med en type som har bedratt de gang på gang, men så lenge de holder sammen så betyr det ikke så mye for dem. Eller de har hatt forhold på si selv. Det er bare mennesker med negativitet inni seg som elsker å suge til seg det hos andre. Hev deg over dem! Leste en bra setning her som jeg gjengir: 'Det er bedre å komme fra et oppløst hjem, enn å bo iet.' Det er veldig bra sagt! Stå på og overse kommentarer og spørsmål. jeg har begynt å spørre de som spør meg direkte, Om hvorfor de stiller det spørsmålet. Ofte blir de helt paffe ;-) Nolduser hele gjengen ;-))) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8871019-spm-ang-barnets-far-laangt/#findComment-8881929
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå