Gå til innhold

Juni: Martin kom....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

H**e!!! Hvordan kan du sitte og lyve slik på nettet?? Du vet like godt som jeg at dette har ingen ting med sannheten å gjøre. Det er bare tull at barnefaren ikke vil ha noe med ungen å gjøre. Du har i tillegg til å ha vært ei manipulerende og sjalu kjerring (for å si det pent) bare brydd deg om deg selv. Barnefaren er en stødig og snill fyr som alltid har tatt seg av deg uansett hvor stygt du har behandlet ham. Det er kun din egen feil at han gikk ifra deg og det er absolutt ikke sant at han ikke ønsker kontakt med ungen.

 

Du burde skjemmes som sitter og lyger på nettet for å få medlidenhet og trøst. Hadde du behandlet typen din på en normal måte hadde han enda vært der og vært den beste barnefaren som finns.

 

Når du legger ut slike innlegg om barnefaren, i tillegg til navnet til ungen, når han er født og hvor du bor er det klart at folk skjønner hvem du er??!!

 

Fra en tidligere venn som vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud anonym,var dette nødvendig å skrive her inne da.syns heller du skulle ha snakka me henne på utsiden jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg enig med Mamma'n te linnea. Burde tatt det på utsiden, men allikevel så er det dårlig gjort mot barnefaren om det er sant. Hva er vitsen med å lyve??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så hvis han vil ha kontakt, hvorfor er han ikke her da? Det er ingen som kan nekte barnefaren kontakt. Jeg har aldri nektet han kontakt med Martin og ville aldri gjort det. Trenger verken medlidenhet eller trøst fra noen her for vi har det veldig bra til tross for at faren ikke gidder å bry seg. Og hadde han hatt det så grusomt med meg hadde vi ikke holdt ut i 9 år. Det er ikke mitt ansvar at han skal ha kontakt med Martin, og hadde du sett hvordan han behandlet Martin når han var bitteliten hadde du nok spist ordene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hev deg laaangt over den personen der du Martin kom 03.06.06 :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...