Gå til innhold

au, menssmerter etter MA! er det normalt?

ønsker liten spire!!!

Anbefalte innlegg

har så mens smerter og en slags trykk følelse nede i magen.. kjennes ut som tanta er på vei.. men nei..ingen tegn til henne.

er 2 uker siden jeg mistet og var til utskrapning.

er det noen andre som har opplevd det slik? er det normalt med disse mens smertene?

sluttet å blø for noen dager siden. kommer bare litt brunt utflod av og til nå. er litt bekymra om noe er galt, men kanskje det er helt normalt?

takknemlig for svar:)

god påske til dere alle!!

Fortsetter under...

Hei!

Jeg hadde menssmerter etter 2 uker, og de varte mer el. mindre til mensen kom 2 uker etter det igjen. Jeg tok el-tester i den perioden, men fikk aldri fullt utslag, så jeg tror ikke jeg hadde el, selv om smertene minnet om det (jeg bruker å kjenne el til vanlig). Nå er jeg akkurat ferdig med første mens, og håper kroppen er i gjenge igjen, slik at vi kan bli gravide igjen - så fort som mulig!!!!!

Jeg har også kjent mensen-liknende smerter nå. Jeg hadde også en utskrapning for to uker siden. Det du skriver i innlegget ditt " liten hybelboer...." er akkurat som min situasjon. Håper det er eggløsning på gang selv om jeg har fått beskjed om å ikke bli gravid før om tre mnd grunnet at de fikk laget et sår i livmoren under utskrapning. Det skal bli godt når kroppen er tilbake til normalen.

Tror ikke noe er galt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...