selfangerkjerringa Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Jeg er verken "troende" eller avvisende til tanken på at det kan være fler rundt oss enn bare de vi vanlige folk kan se. Men jeg har av og til opplevd småting som får meg til å lure på om det er mer mellom himmel og jord. Spesielt det siste året. Jeg og gubben kjøpte hus på heimplassen min ifjor, og stortrives her. Jeg føler innimellom at jeg ikke er alene, og mener jeg ser skygger her og der. Jeg har hele tida avfeid det med at jeg er så vant til å ha ungene ihuset at det er derfor jeg føler at det er noen her, og skyggene kan like gjerne være pga brillene. Men det viser seg at gubben har hatt akkurat de samme opplevelsene siden vi flytta hit... Det jeg lurer på er hvordan en kan finne ut av om det virkelig er noe mer her? Og om jeg kanskje ikke BØR finne ut av det eller bare la skyggene være skygger? Både jeg og gubben tror at hvis det er noe her, så har vedkomnende ingenting imot oss. Da ville vi vel ha følt ubehag? Det snodigste er nemlig at jeg for første gang omtrent i mitt liv IKKE er husredd, til tross for at jeg føler det er noen ekstra skygger her. Hehe, mange tanker og få konkrete spmål her ser jeg... bare lurer på om noen som ser mer enn oss vanlige folk med ammetåke og kortsynthet har lyst til å komme med innspill
Twig Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Heei! Skyggene skal dere ikke være redd for. Og det er ikke noe dere innbiller dere vil jeg tro så lenge ikke ting forsvinner, dere blir tappet for energi og lignende saker, så skal dere ikke uroe dere. Men hvis du vil at jeg skal se på det for deg, så må du bare rope. Helst på Pm
selfangerkjerringa Skrevet 12. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2007 Takk for svar, Twig! Tappet for energi blir man vel innimellom som tobarnsforeldre, hehe Og det at ting forsvinner er nok bare at de levende beboerne her er over hakket distre og enda ikke kommet i orden etter vi flytta inn for 9mnd siden... lurer fortsatt på hvor løperne mine er, jeg vaska dem til barnedåpen og la dem et sted jeg skulle finne dem, og vekke er de. Jaja Skal høre litt med gubben, hvis han vil gå nærmere inn i dette så sender jeg pm. Hvis ikke lar vi skyggene være der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå