Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Vet jo det kan forandre seg, men tenkte det var morro med en liten undersøkelse.. Her har mannen sagt 3 mnd... ( til vi er blitt tante og onkel...=) )
-Mariposa- Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 Her har vi akkurat blitt enige om når jeg er ferdig med skolen og har jobba et halvt år, dvs julen 2008. Men jeg nevner ikke akkurat årstall og sånn for ham for da får han noia, han bare har gått med på skole+6måneders jobbing, da skal vi muligens kanskje droppe prev
tuppa prøvd lenge Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 jeg hadde en liten samtale med sambo her om dagen og da kunne jeg ta opp temaet i førstkommende november og da kunne det hende vi kunne prøve da, men han ville ikke love noe for han vil se hvordan økonomien er da:)men jeg kjenner sambo og han kan fint snu på krona før den tid:)
proud mama Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 her i huset er det snakk om å vente til ca vinteren 2008, å det er jo leeenge til... (ikke utålmodig jeg nei )
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. april 2007 #5 Skrevet 5. april 2007 Så vidt jeg har skjønt så skal vi ikke prøve. Bare ta risker innimellom og ta det som det kommer. Håper det kommer en spire snart=) Hvis jeg ikke har blitt gravid innen 5 år, så mener han at vi skal prøve...
-Mariposa- Skrevet 5. april 2007 #6 Skrevet 5. april 2007 5 år?? Det var da sabla lenge? Vi får da håpe at du ikke trenger å vente så lenge... Men det er jo bare en liten hyrdestund på riktig tidspunkt som skal til for at du skal bli gravid;)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. april 2007 #7 Skrevet 5. april 2007 Jepp, veldig lenge=( Men hittil har vi hoppet i høyet rundt EL tider hver gang (jeg forteller han når jeg har EL), så fortsetter det sånn håper jeg at jeg blir gravid før om 5 år;-)
Gjest Skrevet 8. april 2007 #8 Skrevet 8. april 2007 Sambo sa for en stund siden at han kunne tenke seg å tenke på barn fra neste sommer av... aaaaltfor lenge til synes jeg... Nå bruker jeg PFC (BC) og kondom bruker vi også. Jeg tror egentlig at han er klar il å prøve utpå høsten.. hihi.. har en slik følelse inni meg! Nå i påsken har han lekt masse med nevøene sine, håper det gav mersmak! Dessuten tror jeg noen av kameratene hans kommer til å "legge egg" snat hehe... og det tror jeg har en voldsom smitteeffekt
jiha Skrevet 9. april 2007 #9 Skrevet 9. april 2007 Sambo har sakt til sommeren=D synes DET er lenge til, men det er jo egentlig ikke det.. men et spørsmål. Hva er PFC??
Stinemoj Skrevet 9. april 2007 #10 Skrevet 9. april 2007 Personal Fertility Computer =) http://www.buenaventura.no/
*tybber* Skrevet 9. april 2007 #11 Skrevet 9. april 2007 Vi begynner prøvinga når jeg får meg jobb! ) Utrolig kjedelig at jeg ikke ANER når det er men..
Blåbærmuffins Skrevet 10. april 2007 #12 Skrevet 10. april 2007 Her skal vi kanskje kjøre 3 forsøk til høsten. Går det ikke da må vi vente til sommeren etter så jeg rekker å jobbe etter skolen... Er litt usikkert om vi kan starte til høsten da samboeren kanskje skal til utlandet å jobbe, men nå har han iallfall blitt nesten like gira som meg så spiller egentlig ikke så stor rolle lenger ) Vet at det blir ganske snart uansett!
Gjest Skrevet 11. april 2007 #13 Skrevet 11. april 2007 Sambo har sagt at vi kan kanskje begynne prøve om et år. Så jeg tenker kanskje begynnelsen av 2008. Men samtidig så ønsker han seg et lite vårbarn også da så hvem vet hehe... Håper kanskje det blir etter sommeren
baby2010? Skrevet 11. april 2007 #14 Skrevet 11. april 2007 blir det til sommeren, hvis ikke jeg klarer å overtale han da Snakker litt om å begynne før, men han er ikke helt på gli enda. Skal ta en ny prat med han i kveld, så krysser fingrene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå