Gjest Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 I 4 kvelder har han grått... Ikke akkurat grått, men sånn kvining.. Ser at han har vondt, hører det også. Han blir stille når jeg legger han på magen på brystet mitt.. og på magen på soffan. Kommer litt fis ut da.. Så det er sikkert luftsmerter? Har prøvd det "låreneoppmotmagen"-trikset, men det kommer ikke ut noe. Har får NAN HA1, er visst mildere mot magen det enn vanlig NAN. Tar pauser under måltidet for å rape osv. Er ikke hver gang det kommer rap, men som regel. Men han har det ikke sånn om dagen.. Da sover han og er som regel helt rolig. Skjønner ikke hva jeg skal gjøre om natta heller.. For han har vondt da også, og begynner å hylskrike om jeg snur han og legger han på ryggen! Så jeg må la han ligge på magen på brystet mitt natten igjennom... For han våkner og begynner å hylskrike når jeg legger han på ryggen og opp i sin egen seng.. Kan liksom ikke legge han i sengen på magen heller, gjorde det i går i en halvtime. (Mens vi var våkne og så han ja) Da sovna han med en gang...! Hva skal jeg gjøre? Han er 1 mnd forresten
mamman til Bekkis Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Hei. Jeg har en jente som var veldig plaget av magesmerter, og jeg prøvde nan ha1, den hjalp litt, men en ting som også hjalp for oss var de dr brown flaskene. hun fikk mindre smerter av dem siden hun ikke slukte så mye luft. Er det ikke noe som hjelper kan du kanskje spørre legen din eller helsesøster om det kan være melkeallergi? det viste seg å være problemet her. etter to dager på spesialmelk var det ikke noe smerter, og hun gråt hver eneste kveld fra halv tolv til seks. Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå