Plutseliten :) Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Hei! Flere mammaer med ms her inne? Fikk selv diagnosen for 2 år siden. Har en datter på 15 år, og en liten sønn på 6 mnd... Hadde vært hyggelig å dele erfaringer og opp-ned turer med noen som kjenner denne sykdommen på kroppen. Er ikke den som melder meg inn i foreninger og deltar aktivt når det gjelder sykdommen. Fortrenger det ikke, men har valgt å leve så vanlig som mulig og fokusere på det friske )
Lykkelig mamma til 3 Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Halloen! Jeg er ei mor til en gutt på 3 år. Har selv hatt MS i snart 14 år. Heldigvis har jeg en veldig snill form for sykdommen, har kun hatt 3 anfall siden jeg fikk diagnosen. Har også kun hatt 1 anfall etter at jeg fikk gutten min. Er heller ikke den som vil melde meg inn i foreningene her i nærheten. Jeg fortrenger det ikke, men er som deg vil leve mest mulig normalt uten å bli minnet på sykdommen hver eneste dag. Selvfølgelig merker jeg at jeg har den her grusomme sykdommen, men velger å leve så normalt som mulig. For tiden leker vi med tanken på om vi skal få en liten baby til, eller om vi skal vente ei stund til. Det som holder oss tilbake er mangelen på informasjon for hvordan et nytt svangerskap vil påvirke MSen min eller ikke. Tiden vil vise om vi tør å få en til. Stotl og lykkelig mor til 1.
wonki Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 endelig noen med ms her:) ikke så mange av dem, men iallefall jeg tror ikke du skal bekymre deg for å gå gravid en gang til visst du hadde et fint svangerskap sist. de jeg kjenner som har fått flere enn en sier at det beste er å gå gravid for da er de i super form. jeg har en liten en på 9mnd. har hatt ms i 8år. jeg er 32. har ikke hatt anfall siden jeg fikk diagnosen men sliter med ekstrem fatige/trøtthet. jeg syn sdet er kjempetøft å være mamma. jeg sliter enorm de fleste dagene selv om jeg har en snill gutt. mannen min er på jobb 14 dager og da er jeg alene med mye hjelp av mamma. men jeg blir helt utslitt og jeg klarer ikke lengre å hente meg inn. føler jeg hele tiden går på halt hold og det er så utrolig trist og deprimerende jeg har lyst på en til , men tørr ikke pga trøtthet. skjønner ikke hvordan jeg skal klare det.............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå