Gå til innhold

Mange som er forsvunnet fra dib desemberklubben!??!


Guttemamma :o)

Anbefalte innlegg

Det er så mange tidligere ivrige bim/dib damer som er blitt borte. Savner flere nick.....Tettes tøtte?, Mia, Ulvepus og mange flere som jeg ikke kommer på nå.

Noen som vet hvordan det går med de? Eller om de er her inne innimellom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja enig!.. men folk blir vel kanskje lei etterhvert- eller så føler at de ikke har det samme behovet for å være her inne så ofte som før... :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel sant det, jeg er her altfor mye! Nesten hver kveld :o) Men er dessverre blitt hekta, får abstinenser hvis jeg ikke får kommet meg hit...hihi.

Håper iallefall at de har det bra.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe- er vel altfor mye her jeg også! Spesielt etter jenta mi har sovna... og samboeren min er reist på jobb i nordsjøen idag, så da blir det jo til å "bo" her inne hver kveld i 2 uker! Hihi:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er alltid innom her for å se om det er noe som er kjekt å lese, spm jeg kan svare på.... uff jeg håper ikke interessen synker etter hvert, jeg fikk en sønn i august 05, og der er det omtrent ingen aktivitet nå for tiden.... har vært innom for å se, med gjevne mellomrom, men...ikke noen nye innlegg... de kommer kanskje tilbake de du savner..?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner nesten ingen nick her, jeg.. enda jeg kjente "alle" i desemberklubben.. Kom til å tenke på kozemamma fra Bergen forrige dagen.. Har ikke sett henne siden BIM.

 

Ulvepus er her innimellom. Popkind også, men ikke så ofte som før.. Jeg var vel en av de mest aktive på BIM, men er her mye mer sjelden nå... Er i hvertfall mye mindre aktiv.

 

Men synes det er litt pussig at det er så mange nye nick. Er det mange av dere som ikke var aktive på BIM? - eller har noen av dere skiftet nick uten at jeg har fått det med meg..?

 

Mystisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på BIM, men aktiviteten varierte nok litt i styrke..;) Nå er jeg her, med noenlunde samme nick (selv om jeg selvsagt ikke var "mammaen til Ingeborg" før..;))

Kjenner igjen noen, men er nok også mange som "mangler",ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var aktiv på bim fra sept/okt. Hadde da ettt annet nick, Tror det var "Venter gutt nr 2".

Måtte slette den gamle brukerinfoen min og opprette en ny. Fikk ikke skiftet nick.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var mye på BIM, men var ikke i desemberklubben så mye, siden jeg egentlig hadde termin i januar..:) Men siden han kom i desember så hoppet jeg over hit....

Var uansett ikke så mye på "klubbene, var mest på de forskjellige trimesterene og litt på skravle..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nok mest og leste innlegg på BIM, lite aktiv å svare da. Har dessverre (?) blitt rimelig hekta på DIB nå, varierer hvor mye jeg svarer. Får litt svareraptus av og til, og svarer på det meste. Tror kanskje mange her er litt mer opptatt med andre ting nå, og kanskje mer sikker i mammarollen, kanskje det kan forklare hvorfor mange er mindre aktive? Snuppa her sover svært lite på dagtid, så her blir det mest om kveldene jeg får logget meg på. Men trives her, så blir nok værende foreløbig jeg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har visst forsvunnet. Var vel ikke av de ivrigste, men er uansett tilbake nå, hehe. Kalte meg guttebebis 7.12 siste tiden på BiM. Men lillegutt kom faktisk ut innen desember han, hadde litt hastverk. Så det ble nytt nick da lille Magnus kom :)

 

Husker det var koselig på desemberklubben, og jeg skal nå prøve å være litt mere med her inne, er jo stas når babyene er ca like gamle og utveksle erfaringer etc.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i full jobb til permisjonen begynte + holdt på med utbygging i huset, så var litt lite klubbing på meg i svangerskapet. Vært mer aktiv etter den tid. Nå er sikkert mange ute og triller i det fine været, så er ikke her inne så mye da. Og noen planlegger allerede nye familiemedlemmer, så slikt tar jo tid også :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var ganske aktiv i bim. Er innom her av og til å leser, sjelden jeg skriver inn noe. Christel er så mye våken på dagtid, så da føler jeg ikke for å sitte med pc'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke forsvunnet til den nye klubben. Hvis du leser ammetåkeinnlegget mitt skjønner du hvorfor ikke jeg har vært her, hehe. *rødme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...