Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 har allerede begynt og tenke på navn;) Liker både lene og reanate, noen som heter det? og hvordan er navnene kombinert? Tenkt litt på Christopher Benjamin og hvis det blir en gutt;) Alle er gamle navn i familien vå=)
Vestlandske meierier A/S Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 synes navna er helt ok hver for seg, blir for tungt sammen. Men smaken er som baken, delt;)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 hmmm... jeg er ikke sikker jeg altså. litt tungt sammen kanskje
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 6. april 2007 #4 Skrevet 6. april 2007 Synes det går helet fint, jeg. Jeg heter nemlig nesten det samme )
Gjest Skrevet 6. april 2007 #5 Skrevet 6. april 2007 Lene Renathe er ok, men Christopher Benjamin er for tungvint
jente 29 Skrevet 6. april 2007 #6 Skrevet 6. april 2007 Jeg synes disse navnene blir for mye av det gode sammen, spesielt guttenavnet. Men nå er jo jeg litt mer for enkle navn:). Alle har forskjellige meninger, men nå har ihvertfall jeg sagt min:)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #8 Skrevet 7. april 2007 Hver for seg helt greie men ikke sammen, det ble etter min mening ganske så harry! Må nesten si det samme om gutte navnet også...hadde ikke hatt så tunge doble navn....
-Mariposa- Skrevet 8. april 2007 #9 Skrevet 8. april 2007 Er det Reanate eller Renathe? Uansett er det veldig kjedelige navn da. Lene er ganske dølt det og, etter min mening. Christopher er fint (finere med Kristoffer eller Christoffer) og Benjamin er helt ok. Men kanskje litt vel mye sammen, i alle fall hvis de skal brukes begge to.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #10 Skrevet 8. april 2007 Huff, jeg synes disse dobbeltnavnene er fæle....... Sorry, dessverre ingen støtte i meg
Propellmamma til 2 Skrevet 8. april 2007 #11 Skrevet 8. april 2007 Jeg heter nesten det samme, og du kan være sikker på at hun blir kalt Lene på skolen og i jobbsammenhenger senere i livet. Har prøvd i alle år å få folk til å bruke hele navnet mitt, men har gitt opp. Jeg kan presentere meg med hele navnet, og 1 minutt etter kaller de meg ved det første navnet :-p Det er rett og slett for langt, tungt...
mybabyboy Skrevet 8. april 2007 #12 Skrevet 8. april 2007 Syns du skal bruke de navnene viss du syns de er fine jeg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå