Gå til innhold

Hei:-)Noen som har blitt spådd her inne å testet seg selv på kinesisk fødsels kart??


1 gull 07,1 gull 2010.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

halla

ja det stemte med førstemann, så det blir spennende å se om det stemmer denne gangen, for da får vi en av hver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

For 4 år siden(da vi ventet vår førstefødte) ble jeg spådd. Det skulle bli ei jente første gang (var da bare 3.5 mnd på vei) og neste gang skulle vi få gutt.Ifølge det kinesiske fødselskartet skulle det bli jente.

 

Jente ble det og nå venter vi nr 2. Ifølge spådommen og det kinesiske fødselskartet blir det gutt denne gang. Spennende å se om det stemmer!! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testet meg på kinesisk fødsels kart her inne. det stemte ikke.... viste at jeg skulle få jente på kartet.men jeg skal ha gutt ;o)

men det på babyverden stemte ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kinesiske fødselskartet på barnimagen og babyverden.no er forskjellige...

Viser ulik måte å lese kartet på og ulike kjønn :P

 

Derfor har jeg liten tro på dette...selv om jeg så gjerne vil ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen stemte både det kinesiske kartet på bim og babyverden - denne gangen har jeg blitt spådd jente, ringtesten sier jente, det kinesiske kartet på bim sier gutt - mens det på babyverden sier jente og ul sier jente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

okey:-)den ring testen hvordan tar du den?fram og tilbake er jente i ring er gutt?det står det ihvertfall på mamma nett.no.å må noen andre ta den ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg (og alle jeg kjenner) har hørt er at om ringen får i sirkel blir det jente og pendel gutt. Du tar en sytråd (vet at noen mener det må være et hårstrå også, men en sytråd går fint) og binder den på en glatt gullring. Kan nok være lurt at du får noen andre til å ta den på deg, da det er vanskelig å holde hånden helt i ro. Hold den over magen (navlen) og vent til den begynner å bevege seg. Den vil da enten gå i sirkel eller pendel for så å stoppe opp og ta en pause før den begynner igjen. Sånn fortsetter det til den stopper helt. Du skal da ha fått vite hvor mange barn du får og kjønnet på disse...og da vil evt aborterte fostre vises også...(provosert eller sa/ma ol). Har faktisk stemt på alle jeg kjenner. Er en ikke gravid skal en holde ringen over håndleddet/pulsen. En venninne tok denne på både meg og samboer og den viste det samme på oss begge + at det stemte i allefall med at vi har en gutt fra før;o) Er jo gøy da;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå:-)jeg skal prøve dette senere da.spennende.har hatt en ma i desember så blir spennende om dette også vises da og om den viser hvilket kjønn jeg får i framtiden!!...eller tvillinger nå kanskje hehe.har det i familien så hvem vet:-)

har fått mage også.spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...