Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 4. april 2007 #1 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg satt å tenkte på det her om dagen... For når man går på pergo er jo sjansen større for at fler egg løsner og blir befruktet... Hva ville DERE gjort om det viste seg på tidlig UL at det er 4 små for eksempel?? Jeg blir vel hengt nå, men jeg tror jeg ville prøvd å få dispansasjon til å ta bort 2... Både for vår del og for lille Nikko som som vi da ikke ville fått tid til... det er jo også stor helserisiko å bære frem 4 babyer enn 1 eller 2... Både for mor og barna... Jeg håper ikke det skjer, men jeg synes det er greit å prate om sånne ting og bli enige om hva man gjør hvis om atte dersom atte... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8869331-dere-som-g%C3%A5r-p%C3%A5-pergotime/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. april 2007 #2 Del Skrevet 5. april 2007 1. Bli Gravid, uansett metode 2. Ta det som det kommer med antall fostre. Har vi blitt tildelt flere spirer, er det en mening med det ) Jeg fikk min første positive el test idag, hi hi,det var litt moro ) Spennende å se hva som skjer i slutten av mnd. .. Det verker som tjusan nede i eggstokkene, og livmoren, så det jobbes på spreng! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8869331-dere-som-g%C3%A5r-p%C3%A5-pergotime/#findComment-8870943 Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 fine små Skrevet 5. april 2007 #3 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg gaar ikke paa pergo, men har tenkt paa dette med flere barn... Her i gaarden sier sambo at vi godt kan ha 2 barn (og mener nok totalt 3) Jeg tuller litt og sier 5 barn (og mener nok 3, men at 4 villle vaere fantastisk) Jeg vet ogsaa at vi ville faatt det flott om det bare blir hun ene vi har, jeg er ikke typen som ville gaatt i bakken for det, da ville vi nok adoptert et eller to barn. Og ikke minst, saa er det helt i orden om vi ender paa to. I vaar slekt finnes tvillinger, og jeg er innstilt paa at muligheten for aa faa det er tilstede. Det ville jeg synes er flott. Og saa har jeg lekt med tanken paa tre da, og tenkt paa hvordan jeg villle haandtert det, ikke minst hvordan ville VI haandtert det.... Foer var jeg ganske bastant paa at "det som er meningen er meningen". Aner ikke hvorfor, men jo eldre jeg blir, jo mer synes jeg det er greit at man planlegger noe som man vet man vil faa til.... Kanskje blir man litt mer realistisk etter aa ha hatt barn? Jeg tror 4 barn paa en gang, i samme alder i 20 aar villle vaert overveldende og helt enormt (enormt fint, enormt slitsomt, enormt givende og enormt energitappende) Man kan jo tenke seg hvor forholdet til partneren vil bli av oppi det hele... Saa jeg forstaar tanken din, dersom du skulle faa fire, og jeg tror man da maa melde seg inn i flerlingeforeninger fortere enn fy.... Gaa paa besoek til flerlingefamilier og snakke om hvordan det har vaert for de voksne og virkelig faa tak i hvordan dette har fungert. Og som kvinne skal man jo baere fram fire baran ogsaa da, og foede dem, og de skal komme hele ut....hehe, og i det hele tatt. Nei, kjenner jeg kniper litt igjen her jeg altsaa =o)) Bare av aa skrive dette. Saa mitt svar maa vel vaere at jeg blir superglad for en, overtakknemlig for to, fullstendig matt (men kanskje lykkelig) av tre og saa ville jeg nok blitt slaatt i bakken med tanke paa fire....... Naa faar jeg frysninger ogsaa, guri malla..... Nei, jeg er IKKE forberedt paa fire stk. Hadde to egg som loesnet denne pp, garantert, et fredag og et loerdag.....saa jeg haaper paa maks tvillinger, hehe... Lykke til til deg da....og haaper noen paa pergotime svarer. Sorry for langt pratesvar =o() Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8869331-dere-som-g%C3%A5r-p%C3%A5-pergotime/#findComment-8871073 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå