Gå til innhold

Noen gamle kjente her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har nettopp entret min 12pp :o( Har fått meg legetime, så nå håper jeg at det skjer noe snart.

Noen av de faste her inne har blitt gravide, mens andre er her fortsatt slik som meg. Kirsty er her fremdeles, Dollypopp er her fremdeles for å nevne ett par.

Stemningen er kjempebra her inne (bank i bordet)!

Hvordan er det med deg da? Og spiren? Hvordna har det vært på ul? Blir det jente eller gutt? Litt nysgjerrig kan man si ;o)

Ja, fysj, så Kristy kom tilbake :-(

Jeg er nå 23 uker (til fredag) og er fremdeles litt i villrede over å faktisk være gravid... Jeg ble så sjokkert :-)

Det blir en gutt. Det er vi helt sikre på. Formen er ikke bra. Hadde 4 mnd med kvalme/oppkast, så et par uker fri. Så kom bekkenløsning. Så nå er jeg mer eller mindre senge liggende med sterke kynnere. Har holdt på i snart 3 uker. Ganske skummelt syntes jeg.

Men lillegutt har det visst bra og alt ser normalt ut der inne, det er bare grusomt vondt. Men håper jo at det går over.

Men alt det satt til side så er det strålende å være gravid da. Har en stor mage som jeg koser meg mye med.

Håper så inderlig at det skjer noe med dere. Spennende med lege time på deg. Håper at ingeting er galt og at plutselig så er du også gravid. Jeg fikk jo 14 pp'r bak meg. Men jeg brukte jo pergo de 4 siste...

MASSE lykke til og God Påske :-)

Klem

Hei,

Jeg er nok ikke av de heeelt gamle kjente, var ny i oktober, men husker nicket ditt. Synes det er hyggelig at de som har blitt gravide stikker innom om rapporterer litt, det er jo den veien vi skal hele gjengen. Mener ogsaa at Sussa tok pause grunnet ny singeltilvaerelse.

Hoeres ut som et krevende svangerskap du gaar gjennom, men forstaar godt at er kjempeglad likevel. Lykke til videre og for mange loesner det litt ute i svangerskapet, selv om man maa gjennom baade kvalme og bekkenloesningssmerter en stund.

Jeg er i 6pp og har hatt to tidlige spirer som ikke ville mer enn noen uker. Satser paa at tredje sitter naa snart og gjoer den det saa glemmer man jo det man maatte gjennom for aa faa dette til. Det er toeft aa proeve lenge, men det er jo ogsaa en jobb aa maatte starte noen svangerskap for aa komme i havn. Meeeeen vi lander nok til slutt.

Ha en fin vaar og haaper dine plager forsvinner snart, saa du bare kan kose deg med magen og sommeren... =o))

Annonse

Ja, det er dersverre en del kjente her fortsatt..... :(

Jeg husker deg godt fra den tiden du var her inne. Trasig å høre at du har et litt komplisert svangerskap, men du får kose deg det beste du kan!

Jeg håper vi andre kommer etter så raskt som bare det :)

Heisann jenter :-)

Hyggelig med hilsner!!

Håper at deres opphold på Bli Gravid snart er over. MEN mens dere er her, så vit at dette er det kosligste forumet av de jeg har vært på her. Mange hyggelige kreative jenter her hvor man prater om andre ting. 1 tri er jo veldig bra for jippi man er gravid liksom, men fysj så mange innlegg med bekymring og blod!! 2 tri er bedre men veldig faglig, gleder meg i grunn til 3 tri, da ser man nesten enden på dette og kan endelig telle ned til når man skal se babyen :-)

Lykke til alle sammen :-)

Hei dollypopp!

Som jeg skriver så har jeg noen utfordringer i svangerskapet. Vet ikke hva som er verst, men ganske ubehagelig å ha halsbrann gjennom hele dagen og magesekken svir noe så jævli nå på kvelden.... Og disse kynnerene skremmer jo vettet av meg, er så redd for at de går over til rier. Så for å prøve å roe det ned er jeg sykmeldt og stort sett sengeliggende. Men det har jo ikke hjulpet :-(

MEN

Jeg er fremdeles gravid og kjempeglad for det uansett plager, de går jo over når gutten kommer :-)

Og du er på 24 pp nå. Huff, men går du på pergo? Gjorde ikke du det når jeg var her inne?

Stor klem til deg og hvis det i det hele tatt hjelper skal jeg spre baby støv over dere her inne

******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

LYKKE TIL JENTER :-)

får håper det kommer seg etterhvert da!

så koselig at du får en gutt nå:-)

misunner deg assa!!

går ikke på pergo.funket ikke de 3 mnd jeg gikk på det,

så er ikke viti med flere kurer.

men skal på samtale på riksen om 2 uker,så kommer

nok igang med prøverør om ikke så lenge.

har tatt Lap og alt,så er ferdig utredet,ikke noe galt.

masse lykkt til videre,kos deg med spiren!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...