tuppitei Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Har omsider landet på Duowalker sky fra easywalker som søskenvogn til mine to. Men så var det tilleggsutstyret da.. Lurer veldig på hvordan de fleeceposene til easywalker er. Hvor varme er de? Er de vindtette/vannavstøtende? Har en voksipose fra før som vi har brukt i bagvogn og sportsvogn til jenta vår. Men de vognene hadde jo et tynt vind/vannavstøtende trekk som lå over voksiposen. Noen som vet om easywalker har det? Føler liksom jeg ikke kan ha bare voksiposen.. Og må jo uansett kanskje ha to poser.. Voksiposen er forresten litt for stor til sportsvogna vi har, det går såvidt, men veldig tungt å sette henne på plass oppi der, trangt om plassen! Er det ellers noen som vet hvordan stellebagen til easywalker er?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Jeg har fleecepose til min sky vogn. Den er ganske varm, men ikke så varm som en voksipose. Jeg har hatt både dress og sko på min gutt når han har sittet i posen. Da har han vært god og varm. Men vet ikke hvordan dette er uten dress og sko. Tror kanskje den hadde vært litt kald da. Tror den er vindtett og den er vannavsøtende men vet ikke om den er vannfast. Pleier å bruke regntrekket på når det regner. Stellebagen til sky modellen er stor og god med mye plass. Veldig fornøyd med denne.
tuppitei Skrevet 4. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2007 Ok, det var litt som jeg trodde.. Hvor gammel er gutten din? Er han så gammel at han sitter i sportsvogndelen? Fungerer vognposen bra da? Er du ellers fornøyd med vogna? Har lest i et innlegg at man kan få sittestillingen rettere, mer oppreist, vet du hvordan man gjør dette? Takk for raskt svar forresten
Anonym bruker Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 Fleeceposene er varme. Det virker som litt vind og regn går bra, men ikke mye regn.Jeg syns ikke man får de langt nok opp mot halsen når barnet skal sove i vogna og har derfor brukt voksiposen i vinter når det har vært kaldt. Tror ikke det finnes et slikt tynt trekk, vi bruker regntrekket hvis det blåser eller regner. Stellebagen er stor, men syns ikke den er spesielt god da det er lite rom inni så alt blir liggende i et rot. Kanskje jeg som drar med meg for mye
Anonym bruker Skrevet 5. april 2007 #5 Skrevet 5. april 2007 Jeg er godt fornøyd med vognen. Gutten min er 21 mnd så jeg bruker kun denne vognen nå. Han hadde en simo kombi når han var mindre og fikk en EW classic når han var 6 mnd. Da syntes jeg den var for tidlig å bruke i og med at han bare kunne sitte framovervendt. Brukte EW classic som eneste vogn fra han var ca 1år og som nr. 2 vogn før det. Så byttet jeg til en EW sky like etter jul. Og er mye mer fornøyd med dennne en jeg var med classicen. Vognposen fungerer bra men man får ikke dratt posen helt opp liksom. Derfor bruker han dress når han sitter med vognposen i vogna. Er da god og varm. Vet ikke hvordan jeg kan få sittestillingen rettere. Men det kunne jeg også tenke meg og visst selv om jeg synes at han sitter bra i vognen.
tuppitei Skrevet 6. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2007 Tror jeg skal kjøpe bare en fleecepose, og beholde voksiposen. Vi har snart to små, vet ikke helt hvor mye storesøster kommer til å sove ute til høsten/vinteren. Takk for hjelpa! Gler meg sånn til å få den vogna, den høres helt super ut Syns det er spesielt bra at man kan ha bagdelen vendt mot seg, mens sportsvogndelen vender andre veien. I tillegg er søskenvognen faktisk bare ti cm bredere enn den single sportsvogna vi har nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå