Gå til innhold

Dere som bretter ut livet deres på nett...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her kan man dele gleder, sorger og frustrasjon. Er et kjempefint forum! MEN: Hva tenker dere som forteller "alt" om livet deres, særlig om problemene, når dere legger ut linker til hjemmesider med fulle navn og info slik at alle vet hvem dere er? Tenker dere ikke på at noen som kjenner noen som kjenner noen o.s.v. helt klart vet hvem dere er?

Synes alle bør tenke litt på det, verden er ikke stor...

God påske til alle mammaer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg las et innlegg og synes det minnet om noen jeg kjente. Og jeg søkte da på nicket og fikk om mange private innlegg. Jeg las selvfølgelig alt. Og det jeg fann ut skulle jeg nå ønske at jeg ikke visste.

 

Får nå vet jeg at hun til og med hadde tatt behandling for å bli gravid. Og jeg vet at partner ikke ønsket flere barn nå. Så jeg har et dilemma skal jeg si det eller ikke?

 

Det er så mye annet også. Har tidligere hatt mistanke om at ho sliter med angst. Men det er bare så mye mørkere og skal si sprøere en jeg trodde. Hadde det vært bare det første vil jeg ikke sagt noe. Men jeg tror virkelig ho trenger prof hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det hørtes ut som en kjip situasjon for deg! er da merkelig at hun ikke er mer diskret med nicket sitt da..iallefall med tanke på at hun har denne "hemmeligheten"..

Selv hadde jeg nok ikke sagt noe pga nå er jo "skaden" allerede skjedd og hun skal jo ha dette barnet..og når det først kommer til verden så kan det jo hende at denne pappaen syns det er stas allikevel.. MEN det vil ikke dermed si at jeg syns det hun har gjort er ok..har hun noen barn fra før av da? eller er det han som har barn fra tidligere forhold? skjønner jo at en kvinne ønsker å få barn, men er jo ikke alltid greit hvis bare den ene parten vil dette!

Har nok selv lagt ut litt for mye her inne mtp helsevesenet, men jeg står jo for alt jeg har skrevet, og det kan ikke skade noen, eller sette andre i en slik ekkel situasjon som den du befinner deg i nå..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...