Gå til innhold

Juni: Gjett at mamma fikk seg en oppvekker i dag ;)


så var vi 4

Anbefalte innlegg

Hun passa Martin mens jeg skifta dekk på bilen (punkterte for noen dager siden og akkurat fått ork til å skifte tilbake til det ordinære dekket for det er bæsj å skifte dekk) og så skulle hun åpne ytterdøra for lillebroren min som kom hjem med pc'en sin og når hun snudde seg for å plukke opp Martin var han søkk vekk. Lur som hun var gikk hun i bakgangen og så i trappa og der i 3. trinn sto Martin og glisa. Og når han så henne snudde han seg og falt ned, men heldigvis tok hun han før han i lufta. Hun var mildt sagt skremt. Så nå har pappa fiksa dørtrøkkerten til døra til bakgangen :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe... her begynte mini å gå opp trappen for en mnd tid siden. Nå har han såvidt begynt å prøve seg på stigen til loftet.... Drar seg opp og ramler gjennom første og andre trinnet .... Hehe, får litt vondt, men gir seg ikke.

 

Burde vel bare lukket den, men vi pakker pga flytting nå så da er den nede en del. Og så napper han ut strømmen til loftet slik at lyset forsvinner når jeg er der oppe.... Kjempe kjekt !

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de trappene er ikke så kjekke. Spesielt ikke for besteforeldre. Minsten her har klatret i trapper en stund. Han mestrer det helt fint. Men nå besteforeldre eller andre ser det. He he he... ja da får de hjertet i halsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...