Gå til innhold

April: Dette var spennende!!


Lykkestjernen

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!!

Jeg har holdt meg mest inne på debatter, så denne siden er helt ny for meg. Men håper jeg kan vere med i klubben? :-)

 

Jeg er 26 år, fra vestlandet, har en fantastisk mann(som til tider jobber i meste lagt). Jeg er utdannet førskolelærer og håper å komme tilbake til barnehagen til hausten

Jeg har en liten gut som er fødd 30. april.

Han er en meget aktiv liten sjarmør skøyer. Han har vert tidlig ute på det meste, han begynte å krype rett før han ble 5 mnd, han reiste seg omtrent på samme tid, og tok sine første steg når han nesten var 9 1/2mnd. Så springer han rundt i hele huset på nye oppdagelsesturer, men noe av det kjekkeste han vet er å vere ute å lek.

Han sier mamma og pappa, og gjør seg forstått vist det er noe han vil.

 

Ser fram til å bli kjent med dere!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

velkommen inn her:o)

du har gjort motsatt av meg du:o)

Da jeg fant disse sidene var jeg gravid, ca 3mnd på vei! Da fant jeg kun terminklubben til april, og var kun aktiv der.. og fikk meg litt av en oppdagelse da jeg fant skravlesiden:o)..hihi, var litt mere aktivitet der!

 

tidlig ute småtten di ja! Min har også gått siden han var 9,5 mnd..men han vil liksom ikke slutte å krabbe! han trives best nede på gulvet, men han går langt uten problemer! Han får finne ut av det selv,hihi:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...