Gå til innhold

Noen som har erfaring med Dong Quai???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant på nettet at dette er en urt som kan regulere mens-syklusen (manglende mens og uregelmessig mens)

Men siden den ikke skal brukes under graviditet, betyr det da at man ikke bør bruke den mellom el og ikm? Eller går det greit å bruke den fram til man evt tester positivt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hørere vel ikke til her men.... må jo inn og se innimellom:)

men jeg brukte dong qui mens jeg prøvde,... hadde veldig ureglemessig syklus, så tenkte kanskje det ville hjelpe... men neida, pengene rett i dass....

jeg sluttet på de tilslutt og to måneder senere ble jeg gravid... så har ikke veldig trua på de...

Skrevet

Hei jeg hadde oxo veldig uregelmessig mens. tok lang tid før jeg ble gravid, men den månden jeg ble gravid begynte jeg på følgende pille diett:

dong quai. fra første dag uten mens til jeg fikk temp økning.

bidronning gele

jern tabletter

sink

drakk salvie te

og tok tran.

I tillegg målte jeg tempen på ff og sjekket etter el- slim..

Jeg og mannen min har også *rødme* hatt sex nesten hverdag hele måneden...( :

har hørt at dong quai virker veldig forskjellig på oss jenter. noen får mer stabile sykluser andre mer uregelmessige..

Om det var dong quaien, eller noe av det andre eller det at vi hadde sex hver dag (eller flax) som gjorde utslag vet ikke jeg... men jeg ble ihvertfall gravid og vi hadde prøvd i 1,5 år uten resultatt...og jeg hadde prøvd lenge med el-tester før denne mnd.. ingen av de ble positive en gang...

Vet ikke om dette var til hjelp, men uansett lykketil!!!

vet at det er et slit med uregelmessige TR...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...