Gå til innhold

Tenk om vi hadde vått vite nøyaktig hvorfor det ikke klaffer?

Anbefalte innlegg

Det hadde vært noe det!

Jeg går å lurer, og funderer på det meste. Er det eggene som ïkke har god nok kvalitet? eller er det for dårlig miljø for egget å feste seg i?

Eller er det kanskje svømmerene til sambo som ikke takler utfordringen? Eller er mine egg og hans sperm "allergisk" mot hverandre??

Hvem vet hva den egentlige årsaken til at vi sliter er.

Det jeg iallefall vet, er at vi treffer el hver pp og er aktive som bare det.

Sambo har fått konstatert noe nedsatt kvalitet, men ikke noe som skal hindre han i å befrukte en kvinne. Jeg har fått konstatert pco, men jeg har eggløsning og hormonprøvene var fine, og egglederne åpne.

Hvorfor??????? Hadde vært mye greiere å vite nøyaktig hva det er som gjør at det ikke klaffer.

Flere som tenker som meg?

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Ja gjett da!

Jeg skulle gjerne like å vite nøyaktig 100% hvorfor det tar meg så lang tid å bli gravid og hvorfor vi bare mister når det endelig skjer... Har jo mange teorier og noen ting som kansje er grunnen eller er litt av grunnen, men ingenting sånn 100% nei...

ja hvor deilig hadde det ikke vært?? Jeg blir jo gal av å lure. Jeg har el, vi er alltid aktive, tar alle forholdsregler. Har barn fra før, så vet at vi kan (kunne) bli gravide. Hvrofor skjer det ikke da???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...