Gå til innhold

ERGO bæresele

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har denne bæreselen som kan anbefale den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte den.. Var ikke fornøyd, den var ikke slik som jeg hadde trodd... Så sendte den tilbake..

Valgte heller en elite bæresele:)

Skrevet

Vi har den og er kjempeforøyd! Har brukt den i 3mnd (siden han var 4mnd). Kan sitte både på magen, ryggen og på siden (hoften). Gutten min sovner av og til i den når han sitter på ryggen og det er kjempekjekt, når jeg ikke får han til å sovei senga. Da henger han på ryggen mens jeg gjør husarbeide e.l. Tar bare opp hetta, så han støtter hodet. Ute er den også kjempegrei.

Vi kjøpte denne da han vokste ut av babybjørn. Hadde jeg visst om denne tidligere skulle jeg kjøpt den med en gang, da man kan bruke den fra nyfødt av, med en ekstra del innerst. Tåler høyere vekt enn babybjørn og er romsligere. Beinstillingen er ganske bred, så det er ikke alle som liker det med en gang, men de kan også ha beina damlet til en side når de er små.

Kan også ha veske/ryggsekk bak, så det vurderer jeg å kjøpe. Ellers er det lomme med plass til en bleie, lommebok, nøkler o.l.

kjøpte min på babyslynga.no Men den kan også kjøpes på slingbback.no Les mer om den på tettintil.com

Skrevet

KJEMPE FORNØYD!

Jeg mener det er den beste bæreselen på markedet, og skjønner ikke at folk kan være misfornøyd med den.

Det som er veldig kjekt er at du også kan ha den på ryggen, og

vekta legger seg på hoftene dine.

Babybjørn er i allefall ikke et alternativ spør du meg. Mange får vondt i ryggen av denne, men mindre du har den sportsutgaven. (eller hva det heter..)

Dessuten kan du bruke den til barnet er 4 år, i motsetning til babybjørn som går opp til 8-10 kg. Noe rundt der værtfall.

Da er barnet ca. 8-9 mnd.

Skrevet

Ang brei benstilling. Det har du rett i. Vi kjøpte bæresela da gutten vår var 7mnd. Han synes den var litt ekkel i starten. Så dersom du tenker på bæresele fra nyfødt av, vil jeg anbefale å kjøpe spebarnstillegget, og bruke det til barnet føler jeg klar for å sitte så bredt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...