Gå til innhold

gravid.. igjen :)


mamman til leon og Noah

Anbefalte innlegg

hei :) jg har en sønn på 7 mnd, også har jeg klart å bli gravid igjen. vi brukte prøverør forrige gang, så sjanen for å bli gravid var jo liten. men vi har vært heldige. jeg er tydeligvis glemsk, for jeg husker nesten ingenting fra forrige gang. år begynner de ømme brystene og kvalmen og lt å komme? jeg er bare 6 uker på vei...klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!

 

Det må vere moro å få det til heilt på eiga hand denne gongen då :o)

 

Puppene mine har ikkje blitt ømme denne gongen, sikkert fordi dei allerede kan "jobben" sin. Ammar framleis ein gong for dagen ca.

 

Kvalmen kom i veke 6 med førstemann, og i veke 7 denne gongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så mye!!!

har det nesten på samme måte.dette er mitt 3 svangerskap men legene aner ikke hvordan vi klarte å "prikke"inn første mann for 7 år siden.vi prøvde i 3 år etter det på å få en ny men jeg hadde hormonfeil fant de ut.men jeg ble gravid med hormonkur.legen sa etter det at sjangsen for at jeg skal bli gravid av meg selv er minimal så jeg brukte ikke prevensjon,men her sitter jeg da 11+4 uker på veg med et luxus problem i magen.hehe.

igjen gratulerer så mye.så bra at det gikk sånn da for det om det var litt tidlig etter den andre?!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis:) Ikkje ømme pupper her, er 10 uker på vei og har en sønn på 9 mnd. Amma til han var 7 mnd, så tror det er litt derfor. Kvalmen kom snikende ca i uke 7:( pyton!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...